Gå til innhold

Har blitt forkjølet. Og såklart fulgte bihulebetennelsen med :( Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som verdens verste tannpine! Hjelp meg.... Hva funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg har unngått i åresvis fordi det virker så kvalmt er et sånnt horn man kjøper på apoteket, men måtte prøve det i desperasjon til slutt.

Fyller hornet med lunka vann og salt og tømmer vannet inn i neseboret, etter en runde i bihulene kommer det ut igjen i det andre neseboret!

Ja det er kvalmt, men det rensker virkelig opp, og etter noen runder med dette var jeg bedre.

Leger på øre nese hals avd anbefaler dette

Skrevet

Sterke paracet, hvile og helsekostpreparatet Fenu-Max (som skal lindre mot tett nese. For noen et vidundermiddel, for meg så funka det greit, hjalp litt iallefall)

God bedring!

Skrevet

La varmt vann renne inn i nesa i dusjen. Bly hodet bakover, og la vannet komme inn i mengder. Dette løsner opp, og hjelper å få ut snørr og slim.

Skrevet

drikk masse varm te, la gjerne dampen fra teen dampe inn i nesa di en stund.. Snyt deg sånn ca HELE tiden... Bruk sterilt saltvann i nesa om nødvendig, IKKE nesespray.. det er ikke bra i mengder og heller ikke for den normale floraen i nesa.

God bedring fra en som sitter med det samme og mulig "svinepine"

*HYL*

Bli-frisk-klem :)

Skrevet

Fotsoneterapi!

Jeg slet med bihulebetennelse før, det kom ca annenhver mnd og jeg holdt på å bli sprø. I tillegg var jeg plaget med hyppig urinveisinfeksjon.

Gikk til soneteraput, tre behandlinger og vips - begge deler forsvant.

Dette er ca fem år siden, og jeg har ikke hatt det siden.

Anbefales sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...