Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har elastisk bæresjal, og er kjempe fornøyd med det. Men vil bære mer på ryggen, og det er vanskelig uten hjelp med sjalet (øv over en myk madrass osv :-) hjelp!!). Trenger noe som er lettere å få trygt på seg på ryggen, som er godt å bære i og godt for barnet (7mnd) å sitte i.

Må være stødig og jeg må kunne bøye og tøye litt uten at det kjennes ut som babyen faller ut ("BabyBjørn.feeling") .

Har sett litt på meitai og manduca. Erfaringer? Hvilke er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en som er så stor ville jeg gått for manducaen for ryggbæring, men mei tai1n for magebæring..

Skrevet

har bare mei tai erfaring. syns det er litt vanskelig å få ungen på ryggen uten hjelp. jeg er litt for nervøs for den "slenge ungen over skuldra" metoden... :) men når gutten min ble litt større så fikk han til å komme seg på ryggen min selv. da var han vell 14-15 måneder tenker jeg. Nå bærer jeg lillemann på magen enda selv om han er 10 måneder. :) han veier bare 7,5 kilo da, så syns det er greit. men siden han nå kan stå selv, så vil det nok gå okey å få han opp på ryggen også om jeg knyter han på meg i soffan. men som sagt, det er litt vanskelig med mei tai også...

Skrevet

Jeg synes det går greit å slenge jenta på ryggen med mei tai, så lenge jeg bruker metoder der jeg tar mei taien under armene hennes før jeg kaster henne på:)

Skrevet

har sett den i bruk, men jeg får rett og slett helt "neller" av den metoden.... :) har ikke hatt noen glippulykker da? er nemmelig det jeg frykter. jeg er litt vimsete og mister ting lett, så jeg tørr ikke slenge mine mest dyrebare sånn. :) hilsen anonym litt over. :)

Skrevet

Brukte Ergo MYKJE til eldste, først på magen (eg turde ikkje på ryggen til å begynne med). Bar han på ryggen om ikkje dagleg så i alle fall 5 dagar i veka frå ca 1 år til lillesøster vart fødd då eldste var drøyt 2. Deretter veksla eg litt mellom å ha eldste i vogn og lillesøster i sjal og ha lillesøster i vogn og eldste på ryggen :o)

Vil anbefale ein formsydd sele til ryggbæring, veldig enkelt og greitt og du VEIT at ungen sit riktig.

Har høyrd mykje bra om Manduca (som liknar Ergo'en berre at Manduca'en har fleire "innstillingar"), hadde gjerne kjøpt den i staden for Ergo om eg hadde visst om den for 3 1/2 år sidan.

Skrevet

Jeg mister ting lett jeg også, men jeg mister ikke henne;)

Skrevet

godt, kanskje jeg må våge meg på å forsøke. :)

Skrevet

Jeg har bare brukt mei tai til ryggbæring og syntes det fungerte veldig greit. Jeg brukte "hoftedytt" (se tettinntil for bildeserier) til å få mei taien og barnet godt på plass. Men Manduca ser jo enda enklere ut da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...