Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Er det for godt til å være sant eller stemmer det?
Lemonia Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Det er bare fotograferingen som er gratis, dere må betale for bildene (og de koster en del). Man får ett bilde, fotografens favoritt, gratis. Viktig å huske på at det faktisk ikke er din favoritt, og det hjelper ikke om du er uenig i valget. Jeg har ikke prøvd dette selv, men vet om andre som ble ganske misfornøyde fordi fotografen plukket ut et bilde de selv ikke likte så de endte opp med å måtte betale dyrt for å få bilder likevel.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 hmm javell, d er gratis for bilde og.. men får bare fotografens favoritt gratis =)
Frøken Freken Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Kjenner også folk som er misfornøyde med dette. Fame er ganske dyre, og når du står og får se alle de fine bildene av gullet er det lett å hive seg på, og ende opp med kjemperegning...
eplepeple Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Vi benyttet oss av tilbudet og aldri igjen altså! Et bilde som er av passe størrelse beatlte vi 5500 kr for....helt villt. Hadde jeg visst det så hadde jeg aldri gjort det. Følte at siden vi hadde tatt den bilde serien så ønsket vi å bestille noe....det ble rådyrt!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 hmmm, vi har bestilt time for gratis fotografering, men visst det er så dyrt lure eg på å avbestille.. Det er jo kriminelt å ta 5500 for et bilde uansett størrelse i grunn ...
MoccaMocca Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Vi benyttet oss av dette tilbudet, og vi fikk velge favorittbildet selv (Molde). Vi valgte en album med 17 bilder (inkl.forsiden). Dette kom seg på rett under 4000 kroner. Jeg har skannet bildene, og skrevet ut selv =D Ingenting å si på kvaliteten altså! Så det ble knall julegaver til besteforeldre. Og vi har favorittene hengende på veggen selv, samt alle bildene i albumen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå