Gå til innhold

venter barn med en pakistaner=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg venter barn med en pakistansk gutt. vi har vært sammen i over 6 år. han er veldig inn i kulturen sin, og er 100% muslim. mange har kommet til meg og sagt om det er dette jeg vil osv og har vært mer eller mindre negative. men jeg føler virkelig at det er det jeg vil da jeg selv har lært meg alt om kulturen hans og slått meg til ro med det. noen i samme situasjon?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også barn med en pakistaner, men han er ikke akkurat praktiserende muslim. Dattera mi spiser ikke svin, og thats it liksom.. Det er ikke ramadan her i huset med full fasting nå, for å si det sånn.

Men dere har jo vært sammen lenge da, og du kjenner han vel bedre enn noen her inne uansett og selvom det faktisk er store kulturforskjeller, så virker det som om at du vet hva du går til! :)

Man hører jo hørt mange skrekkhistorier, sant, som "ikke uten min datter" og konebanking og det som er.. Men tror egentlig at sånt forekommer hos "hvem som helst", you never know anyway.. Religion og en tro på en Gud kan også være noe veldig positivt :)

Gratulerer!

Skrevet

Faster en liten baby og????

Skrevet

Hahahaha, seriøst? "Faster en liten baby også???", hva slags ting er det å spørre om? Jeg skrev det på den måten for å poengtere at her i huset er det ikke så strengt mht. til slike ting, men for all del.. Dummeste spørsmålet jeg har hørt..

Skrevet

Ja selvfølgelig faster babyen, ikke noe morsmelk mellom soloppgang og solnedgang, det må være likt for alle vettu:p hehe,

(og for de som ikke skjønte det så var dette ironi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...