Gå til innhold

noen rundt 20 her?


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 22 år og blir alenemor, må si jeg gleder meg masse men også veldig spent på hvordan tilværelsen blir. Jeg har gode foreldre som vil støtte meg og hjelpe meg så godt de kan om jeg skulle trenge hjelp.. Jeg føler meg veldig trygg på at jeg vil klare dette alene:) Gleder meg masse til å bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra du har det. det blir en utfordring. men de fleste klarer det veldig fint=) bra det ikke er bare jeg som er rundt 20 her som venter barn.. jeg føler meg veeeldig uerfaren. føler at jeg ikke har kommet helt inn i dette med barn osv. hm.. vet du om man MÅ ha jordmor forresten? eller holder det og til fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei dere:) jeg har nettopp fylt 23... og har en gutt på snart 3 ifra før.. jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fikk han.... syns det bare er en fryd jeg... elsker og være en ung mor:) så syns det bare er fordeler med og være en ung mor jeg:) så du har masse og glede deg til:)

ang det med jordmor, her kan man ihvertfall velge om man vil gå til bare lege eller bare jordmor.... når jeg gikk med min sønn gikk jeg mest hos jormor... var noen ganger hos lege.... nå skal jeg vel være mest hos jordmor nå også... trives best der....:) men du kan jo gå til begge om du ønsker det også:)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. jeg fyller 22 om ett par uker.. Har vært sammen med forloveden i seks år alt. Vi har bygd oss ett helt nytt hus i ett utrolig koselig nabolag med mange ny-etablerte.. vi har fast jobb begge to, så alt er klart for den lille.. å det var veldig planlagt... Gleder meg kjempe masse til å være ung mor, selv om jeg ikke føler meg så "ung" lenger.. tror det er masse fordeler ved å være det:) Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) jeg blir 21 i oktober og venter andremann,hehe. jeg ble mamma som 15åring så enn kan jo si jeg jeg ble mor tidlig:P hehe. men har alltid klart meg og elsker og være mamma.. er sammen med far til barna og det har jeg vært i 7år,så livet mitt begynte ganske tidlig om du skjønner.. lykketil med den lille når den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv bare 18 år gammel og venter mitt første barn. Veldig spent på dette og alt er liksom veldig nytt. Men tror det kommer til å gå veldig bra jeg :D Nå bare gleder jeg meg, og har ingen vonde følelser rundt dette. Selv er jeg sammen med faren og får kjempe god støtte fra han og resten av familien, det er deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom og høre at det er mye unge mødre her=) blir lettet av og høre at dere klarer dere bra.Jeg føler vel at dette skal gå bra. jeg har vært sammen med barne far i over 6 år selv, men vi trodde aldri at vi skulle få barn rett og slett.. vi har aldri brukt prevensjon,så tenkte at endten er det noe galdt med han,eller så er det noe galdt med meg:P så for ca. 3 mnd og 2 uker siden sa jeg bare til min kjære at vi kan jo dra og skjekke oss,om det er noe galdt (noe vi ikke har gjort på mange år). så etter at jeg hadde vært hos gyno og han hos fertilitets-klinikken,fikk jeg plutselig ikke mensen, så jeg hentet en gravide test (uten NOEN formening om at jeg var gravid da jeg har skjekket meg 20 ganger tidligere) men jeg var gravid.. så litt av et sjokk.. tror nok jeg ikke har klart og svelge at jeg faktisk er gravid da det har vært mye "ulv ulv" tidligere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det også er morsomt å høre at det er faktisk ganske mange unge mødre her. Blir egentlig litt lettet da, og føler meg ikke helt alene lenger. Men selv om jeg blir en ung mor, skal jeg nok bli en like god mor som alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart man kommer til å være en like god mor for det! Det er like nytt for en som 30 enn for ei på 20 år så det har ikke noe å si :-) Gleder meg kjempe masse jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 her. Fikk litt småsjokk, og var ikke helt sikker på hva vi skulle gjøre. Bor i enebolig med barnefar, men vi har bare vært sammen et år, og hadde en tøff periode tidlig i vår. Men vi bestemte oss for å bli foreldre, og alt går kjempefint:) Og har begynt å gå opp for meg, nå når svigermor til og med har skaffet seg en egen barnevogn for de dager hun skal være barnevakt. Kommende besteforeldre er gull verdt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og venter førstemann, bor sammen med barnefar og har gjort det nå i 1 1/2 år, føler meg litt alene siden jeg er den eneste i vennegjengen som får barn, de andre er vel ikke like interessert i alt snakk og barn og barneutstyr. Ble glad når jeg meldte meg inn her for noen dager siden og kom over denne debatten i dag. Føler ikke at det bare jeg er som er en ung mor her. Min samboer er 32 og alle i hans vennegjeng har barn, de gleder seg veldig, og det samme gjør svigers :) er godt å vite at jeg har de. Er det noen av dere som har termin i mars? Og er det noen av dere som har litt problemer med fastlegen og føler at han ikke tar deg på alvor siden du er ung?

 

Er i uke 15 og kjente liv for første gang i går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 20år og venter med min samboer våres første barn:) Har termin 29 mars, er nå 11+4. Er så utrolig spent og tenker at dette kommer til å gå kjempe bra! Vi har mye støtte rundt oss og vet vi får hjelp hvis vi trenger det. (selv om vi selvsagt ønsker å klare oss selv) Alle rundt oss gleder seg masse, men har samtidig vært litt redd for dette med å være så ung og å være den eneste blant venner som får barn.. er vel litt redd for å havne utenfor sosialt.. Går nok greit!

 

Svar til anonym 16.31:

Har ikke vært hos legen ennå, men jordmoren jeg var hos i uke 5 ca var kjempe koselig. Hun sa hun var kjempe glad for å endelig se noen litt yngre! Veldig mange over 40 sa hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 2 mars, og jeg fikk VIRKELIG dårlig behandlig i begynnelsen. tror nok ikke det har noe med at jeg er ung, men kommer ann på lege til lege. for i det siste har min fast lege hatt en vikar der, og hun er topp! hun kan virkelig det og vise følse/støtte. Så jeg mener rett og slett at føler du at du ikke får vite/støtten du trenger og vil ha hos fastlegen din, noe som er viktig i denne perioden, bytt! jeg går bare til fast legen. vurderte og bytte,helt til vikaren kom. så får håpe vikaren er der ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...