Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 herlighet nå har han rota det vekk han hadde det for en ukes tid siden og trenger det virkelig nå.... huff har endevendt huset....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Det ligger midt i en bunke papirer! Aviser...? Eller blader av et eller annet slag. Virker ikke som om papirene ligger i et rom dere er veldig mye i... Kontor? Soverom? Ser noe av tre ved siden av. Et møbel altså. Furu?
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Mest sannsynlig ligger det der dere la det sist....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Det ligger i en sidelomme på noe, enten en sekk, liten koffert eller toalettmappelignende sak. Den er mørkblå eller svart.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Jeg ser noen mørke rødbrune skuffer, kanskje en kommode, lurer på om det er tre skuffer. Ikke så høyt under taket der den står, kanskje skråtak, en gang eller noe sånt, lyse vegger, et vindu som ikke er så stort, lurer litt på om det er en trapp der også. Si i fra hvor dere finner det,da! (Nysgjerrig på om jeg ser riktig...)Vil vel ikke direkte kalle meg synsk, men jeg ser ofte hvor ting er og ser litt ellers også...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Jeg lurer på hvor dere fant passet jeg... Lurer på om jeg så riktig... Ser en del ting riktig, og lurer derfor på om dette var noe av det jeg så...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Hi her =) han fant passet i bilens baksete under en jakke ! hehe bilen var på service og hadde ringt opp og bedt dem leite etter passet , de hadde da ikke leitet i baksetet men i hanskerommet og sidedørene. vi leitet overalt tilogmed i papirbosset som vi tømte ut=) men vi ble veldig glad når han fant det =) takk for svar mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå