Tidemann Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 ok...noen tips til mine STYGGE og svært lite attraktive føtter??? - de er fulle av hard/død hud under og på tærne - lilletåneglene er steinharde -jeg svetter altfor fort,og syntes selv det lukter fort tåfis Noen som vet hva jeg selv kan gjøre med dette? finnes det noen "redskaper" og kremer jeg kan kjøpe og prøve selv? Tips taes imot med takk!
Tante Gustava Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Bestill deg time hos fotpleier, så får du i alle fall bukt med de fleste problemer. For ikke å snakke om hvor deilig det er Lettere å vedlikeholde føtter som er blitt fine etter en time hos fotpleier, enn å begynne å "reparere" selv. Dessuten har ofte fotpleierne gode tips om produkter som passer dine føtter
Tidemann Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Glemte å si at jeg har helt forbi med at andre tar på tærne mine,dessverre,skulle gjerne tatt en time til en ekspert,men.... noen andre som har tips?
Johanne B Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Et godt varmt fotbad med vanlig (ikke furunål!) grønnsåpe myker opp huden og rengjør godt, kjøp en fotfil (hold deg unna sånne som du skal skjære bort hud selv med.. de skader fort....) på apoteket og skrubb selv på hæler og andre områder med hard hud... fil evt ned på neglene med en fil.. en god fet fotkrem med menthol kan anbefales for å hjelpe til å holde huden myk, den virker kjølende og kan holde borte lukten endel...
Tidemann Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 dette skal jeg prøve!!!! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå