Poteto Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 mi meining er at den blir blåst litt vel mye i media. virker som om alle kommer til å dø av den, viss dei ikke får vaksine.. hvet at mange virkeli kan dø av den, men folk uten kroniske sykdommer kan fint tåle den. kommer du til å takke ja elelr nei viss du får tilbudet om vaksinen?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Den tror jeg vi har hatt. Så jeg er ikke redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå