Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 bare lurte om det var mange som bor i oslo her? og isåfall hvor? og kanskje til og med med gutter i 3års alderen? jeg bor i Oslo med en gutt på 3 år! er selv 27år
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 oioi ja det må jeg si..... mange fra stor byen her ja:P
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 hjelper det å pushe den litt idag a?
Sånn kan det gå Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg bor ikke i Oslo, men jobber i Oslo. ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 jeg bor i Oslo, jente på snart 4 og gutt på snart 2.5=) Er selv 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå