cherry coke Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Datteren min har i kveld fått høy feber og er slapp. Hun sier at hun ikke har vondt noe sted.¨ Holder henne selvsagt hjemme fra bhg i morgen. Men bør jeg ringe legen uansett? Slik at de får kartlegge dette her? Vet jo ikke om det er svineinfluensa (tror egentlig ikke det), men tester de det hos legen uansett? Tenker litt på det at hun går i bhg, og at OM det er svineinfluensa må hun være hjemme fra bhg i 7 dager..
Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ville sett hun an til i morgen tidlig og så sjekket ytterligere med svineinfluensa-symptomer. Alle som blir vanlig syke nå tror jo det er svineinfluensa, så tror de er passe lei av "svineinfluensasykestrøm", men ja, det må de jo regne med. Får krysse fingrene for at det ikke er swine flu, da :-)
Turid Laila Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Lurer jeg på og, for her er jeg eneste som ikke er syk. De to andre her har feber og hoster veldig, spesielt minsten, men han har ikke så høy feber... Får vel ringe legen i morgen vel.
Turid Laila Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Og siden flere på jobben til mannen er hjemme med det nå så er det ikke veldig usannsynlig at han har fått det heller
ApriIbaby Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 I brosjyren som kom fra folkehelsa i posten i dag står det at dersom man får feber of sykdomsfølelse nå er det antagelig svineinfluensa...
cherry coke Skrevet 26. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2009 Står det det altså? Hmm...bør vel ta en tlf til legen i morgen uansett da kanskje? Noen som vet om de er sluttet å teste?
cherry coke Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 Noen som kan fortelle meg nøyaktig hva som står i den brosjyren? Har ikke hentet posten i dag:/
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Heisann, vet ikke så mye om dette, men de tester iallefall ikke lenger her jeg bor, det har de ikke kapasitet til. "Alle" er jo syke nå, men det er visst en annen influensatype som også går nå, så det kan være den også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Du får håpe det er svineinfluensa. Den er mildere enn de fleste andre influensaer og så lenge ungen din ellers er frisk har du ikke noe å frykte. Har ungen luftveisplager er selvfølgelig historien en annen. Det er heller ikke så vanlig at små barn får influensa sånn som vi voksne gjør.
cherry coke Skrevet 26. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2009 Ja, hun tåler nok en influensa. Men hvordan vet man at det er det, og må holde seg hjemme i 7 dager? Hun våknet for litt siden og feberen er fortsatt høy, hun fryser og har vondt i magen. Synes synd i lille jenta mi! Har aldri hatt influensa selv, så jeg vet ikke hvordan det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå