Gå til innhold

små nervøs:S


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 21 som er rimelig nervøs for dette med baby. er 3 mnd 2 uker på vei. føler liksom jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre? jeg er klar for og få baby,men føler meg veldig uerfaren/usikker. det kommer seg vel forhåpentilig vis,føler også at jeg ikke får den hjelpen/forklaringen av leger osv som jeg trenger? noen som har tips? jeg har også en cyste på venstre side som må opereres ut,siden det har kommet blod i den. hm.. er veldig nervøs pga det også.. noen som har opplevd det? min gynokolog sa jeg mest sannsynelig må ta keisersnitt for er ikke sikkert de vil fjerne cysten nå,siden jeg er så langt på vei,og cysten er STOR. noen som har opplevd dette? takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vet ingenting om cyster, så der skal jeg ikke uttale meg - men jeg fikk min første da jeg var 20 år og husker hvordan det var, redd for å gjøre ting galt, og følte meg uerfaren og utrygg. Det kommer til å ordne seg. Og jeg garanterer deg at uansett om man får den første når man er 20-21 eller 30-31, så er man like uerfaren - første er første, sånn er det bare!

 

Ikke vær redd for å be om hjelp når du trenger det, spør på helsestasjon og spør etterhvert i barnehage - ta imot alle råd du får, og plukk ut dem du liker og bruk dem - du vet best for ditt barn!

 

Har en venninne som jobber i barnehage - hun sier de yngste foreldrene er de som er flinkest og mest nøye med å følge opp ungene sine. Og det er veldig bra å ha masse energi og være ung mor! Alt har fordeler og ulemper, jeg synes det er deilig å ha en jente på ni nå, før jeg har fylt 30 selv, vi kan gjøre ting sammen, jeg har ikke blitt for gammel, og hun er ikke for liten.

 

Lykke til, det kommer til å bli helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar. det hjalp meg veldig mye faktisk=) fikk litt "ro" i sjela.. så takk, jeg får bare heller bare begynne og Glede meg, enn og tenke så mye på det negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...