Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hvordan er sexlivet deres? Jeg var sammen med en som hadde ca 22, og det var aaalt for stort for meg vertfall.... aldri hatt en mini-mini.... Gøy å høre erfaringer:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 min har svææææær! Helt sant. Selv er han heller lav, har små hender og liten skostørrelse.. men mellom beina, åh. SStort og godt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hva snakker vi da, altså 22 ca var svæææært for meg, mens andre er ikke fornøyd før de får en på 25.... godt med stor når man er skikkelig kåt, til vanlig er jeg godt førnøyd med 16-18cm...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Foretrekker faktisk liten fremfor stor... Hadde en elsker en gang, med en bitteliten en, kjente den ikke i det hele tatt ved samleie. Men han var en utrolig flink elsker likevel, han visste har ikke kunne imponere med "junior" så han imponerte på alle andre måter (fingre og munn). Hadde en kjæreste som var veldig godt utstyrt og det var en pine. Kunne jo aldri ta en kjapp en, det ble vondt, måtte alltid bruke litt tid på å få meg ordentlig klar for at jeg ikke skulle bli skikkelig sår. Han var også så lang at han stanget meg i livmortappen, og det er særdeles ubehagelig, faktisk direkte vondt av og til. Mannen jeg tilslutt giftet meg med er heldigvis akkurat passe. Fyller meg så jeg kjenner det, men er ikke så stor at det blir ubehagelig
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 jeg DIGGER de små, da snakker vi 10 cm, tenner faktisk på det. helt seriøst, er kanskje en sånn sex.greie? å tenne på små?? mmm, ble kåt nå
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Har ikke målt så lenge vi har vært sammen ( 5 år ) Men han var 24,5 cm da han var 19 år. Nå er han 31, han sier selv den har vokst litt. Jeg syns det er digg, men har opplevd digge mindre og:-D
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Min har en alt for stor en. :/ Noen stillinger kan vi ikke praktisere,bakfra funker ikke,da støter han borti bunn min,og det er kjempevondt. Jeg hadde foretrukket en mindre en.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Han jeg er gift med har ca 18 og det er helt fint. Eksen hadde 15 og masse komplekser, uten grunn. Hadde onenightstand med en heeelt enorm. Jeg fikk helt sjokk da jeg kjente etter. Men målte ikke
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 min ex hadde en stor en og jeg ble sår hver gang, han også. var forelsket i en med en bitteliten en. kjente knapt han var inni meg, sambo har en akkurat passlig en. ingen av oss blir såre, og har det utrolig godt i senga
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 jeg har vært sammen med begge deler.. og er nå gift med en som er VELDIG liten.. sexlivet er ok, men ikke som jeg ønsker.. jeg liker dem virkelig store!!! da koser jeg meg men - kjærlighet gjør blind iblant..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 2336 igjen.. så at det var stilt spørsmål til hvor stor også.. vel - jeg var sammen med en engang som sendte bilde av seg selv - med en cola flaske ved siden av som sammen ligning.. ikke veldig mye forskjell.. han var helt utrolig god!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Var en gang sammen med en fyr som prøvde stort å inponere med sine usle 12 cm i max erigert tilstand. Å ha sex med han var rett og slett ikke merkbart. Han jeg giftet meg med er altfor stor, flere stillinger som rett og slett er håpløse, vonde. Også må jeg være steinkåt for at det ikke skal ende opp med å bli sårt og vond, både under og etter sex. Men til tross for 28 cm har vi et bra sexliv. Behøver ikke å dytte inn hele redskapen, ikke ville det fungert heller. Når jeg tenker meg om er den litt for tykk også, det heter vel ikke omkrets, men rundt målt måler saken 17 cm.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Hva heter det hvis det ikke heter omkrets da????
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Definisjonen på "rundt målt" er vel, som kjent, omkrets, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå