Stolt mamma og englemamma Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei.. i går kveld opplevde eg alle gravides skrekk! satt meg på do, og det begynte bare å renne ;S Samboer var fort med å få meg ut døren og på legevakten.. Der brukte legen ca. 3min på å undersøke meg. Hørte hjertelyd, som hørtes fin ut og mente det ikkje var noe farlig.. så var det å få oss fort nok ut igjen! gikk på jobb i dag, og fortsatte med spotting.. Kollegaer mente eg burde ringe lege igjen og få snakket med de.. Fikk høre at så lenge eg ikke hadde vondt og at vi hørte fosterlyd i gårkveld, så gikk det nok fint,.. Men måttte komme inn igjen om eg begynte å blø igjen. Sitter igjen og er ganske engstelig.. Bør eg reise til lege å få det sjekket ordentlig, eller er det andre som har opplevd dette, og at alt var fint?? måtte vel egentlig bare få skrevet ned litt tanker:) hehe
b77h Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 hei Jeg har ikke opplevd det samme - men vil bare si at jeg føler med deg. Jeg er akkurat 17 fulle uker i dag, og sjekker fortsatt etter blod hver gang jeg går på do. Er så nervøs for at noe sånt skal skje. Det er jo betryggende at han hørte hjertelyd, men forstår godt at dere ikke føler dere sikre når de brukte så liten tid på dere. Jeg ville ringt legen eller den som følger deg opp i svangerskapet. Be om en ultralyd sånn at dere kan se alt er bra, og evt finne ut hva som var årsaken til blødningen. Dere burde få en haste-time med en sånn grunn. Og ikke minst ville jeg bedt om/krevd en sykemelding. tror det er viktig med ro og bare tenke på seg selv når man blør sent i svangerskapet. Lykke til videre, håper ALT går bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå