Gå til innhold

Barn i bilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når snur dere setet i bilen så det blir forovervendt til barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ANBEFALES at man skal ha bakovervendte seter til barnet er 4 år (nå husker jeg selvfølgelig ikke hvor jeg leste det da). Men kan jo skjønne at ungene blir litt vel store for å sitte den veien etter hvert? Men sånn i forhold til nakkeskader osv så er det altså det som anbefales. Hva som gjøres i praksis er nok temmelig annerledes.

Skrevet

har også vært borte det med at barnet bør være 4 år. husker heller ikke hvor.

Skrevet

Snudde mine da de var 3 år gamle ;) Da ble de seriøst bilsyke stakkars

Skrevet

Ja, det er jo det med bilsyken også selvfølgelig. Hvis de arver etter pappan så er det nok ikke noe problem, men jeg var selv seriøst bilsyk som barn så hadde nok ikke taklet å sitte baklengs så lenge nei. Nevøen min ble jo bilsyk hele tida selv om han satt framover og han da.

Skrevet

snudde min da han var 3 år og et par mnd...da ble det farligere å han han bakovervendt! Han klatra ut av selene, og var en ramp i setet! Protesterte skikkelig på å sitte i det setet! (Han har kamerater som er med hjem fra barnehagen av og til og de sitter på pute med rygg..var nok det som utløste det)

Jeg kjente jeg le så stressa av å ha ensånn rabagass baki, og jeg stressa så med å få han til å sitte fint at det ble ganske trafikkfarlig! Måtte bare bite meg i det å snu han.. nå sitter han om en drøm igjen:)

Skrevet

Mine to ble begge snudd når de var ca 1,5 år pga bilsyke og oppkast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...