Gå til innhold

Dette blåser jeg i under fødselen....

Anbefalte innlegg

Gjest ~Gravida~ Uke 37
Skrevet

Jeg ligger der å skal tross alt skvise ut en baby,tror jeg dør når som helst,og alt er bare fryktelig. Da blåser jeg i om:

*Jeg ikke er frisert nedentil og har bikinikant som en bavian.

*Ikke har rukket å klippe tåneglene.

*Har hår på leggene.

*Tør hud under hælene.

Så det så...

Når jeg har babyen godt plassert i vogna hjemme,og ikke er utslitt,DA skal jeg frisere litt her og der,og få litt velvære til mor. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe

Og tro meg: du kommer virkelig ikke til å unne de tingene der en tanke :-)

Og bikinikanten....ja den er jaggu ikke lett å få øye på i disse dager, så tør rett og slett ikke prøve engang hehe

Skrevet

Helt enig med deg. Har gitt opp intimbarberingen, jeg rekker jo ikke ned lenger.. Vi får ta det når prinsessa har kommet ut.

Skrevet

Jeg har bestilt meg fotpleie,er bare så digg.Intimbarberingen tar gubben min noen uker før så det ikke er grodd helt over...mest pga. hygienen da,føler meg ikke vel med massse hår når jeg blør.

Skrevet

Tør ikke barbere meg der nede denne gangen, nei. Gjorde det forrige gang, og kuttet meg. Siden hele underlivet var så hovent og blodfyllt, rant det strømmer av blod en god stund etterpå. Måtte legge meg ned for å få det til å slutte.

Så denne gangen har det vært forsiktig hårfjerning med krem, og så får det heller være litt buskas der :)

Skrevet

Godt å se at det er flere som blåser i disse tingene. :)

Det er kun oss selv som henger oss opp i sånne ting, for på sykehuset er de vant med det meste. Og tviler på at det er noen der som bryr seg om vi er barberte, har klippet tåneglene eller litt for tørr hud.

Jeg endte med akutt ks sist gang, og jordmor måtte barbere meg. De bare lo når jeg sa at stylingen ikke var av beste sort der nede. Og svarte at det skal jo ganske godt gjøres å holde kontroll på urskogen når fjellet er i veien.

Gjest ~Gravida~ Uke 37
Skrevet

Vasha:

Ler så jeg griner av komentaren din med fjellet. Hehehe. ;)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Hahaha, åh, som jeg lo av den med fjellet!

Skrevet

jeg barberte meg noen dager før termin, pga av at jeg regnet med at de ville sy litt ettrepå og det fikk jeg rett i, greit og ikke ha buskas der da synes nå jeg, enklere å se hvor det trengs og sy og letter jo jobben litt for dem som tross alt skal inni buskene, ikke er det vel veldig delikan heller med masse seigt blodig hår ewwww

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...