Gå til innhold

Vært hos legen i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og han var storfornøyd da jeg hadde gått opp til 50,3kg:o) Jeg har ikke vært på vekten i det hele tatt de siste 2 mnd, og jeg merker godt selv at jeg har lagt på meg....så var helt kvalm når jeg gikk på vekten i morges, men det var ikke så ille som jeg trodde...lenge siden jeg har sett 50-tallet på vekten da...;o/ Skal begynne å jobbe (dog redusert) igjen fra 1. sept, så det gleder jeg meg til og jeg håper at det går fint (sliter endel med svimmelhet, særlig problemer ifb lesing) Får ta det med museskritt i starten og så håper jeg at det skal gå fint:o) Sånn! da var dere oppdatert:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig bra da vennen!! Kjempebra jobba! Masse lykke til med jobbing, og fortsatt god bedring. Dette klarer du! :o)

Klem

Skrevet

Gratulerer, Rutletutt!!

Som jeg tidligere har skrevet i tråd til deg, så kjemper vi våre kilokamper på hver vår måte, og jammen er vi flinke! :-D

Våre barn fortjener jo det ;o))

Skrevet

Takk for det, vennen

Klem tilbake;o)

Skrevet

Takk for det:o)

Skrevet

Takk, Alba:o)

Er først og fremst ungene som gjør meg klar til åta denne kampen;o)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Kjempebra :-) Det blir nok godt for deg å komme tilbake i jobb igjen, så du har noe å sysle med :-)

Skrevet

Så utrolig bra! Flink er du :) Forstår godt hvordan du har det. Hadde anorexi fra jeg var 15 til jeg var 18 år. I dag er jeg hundre prosent frisk - har ikke hatt noen tilbakefall på seks år:) Så ikke gi opp - for du kan faktisk bli helt frisk.

Å ha spiseforstyrrelser er som å befinne seg i et mørkt fengsel... og ingen kan slippe deg fri... for du har selv rotet bort nøkkelen til låsen... Finn den og bruk den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...