Gå til innhold

Munnskold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både sambo og jeg er veldig plaget med munnskold. Dette er kjempevondt og varer ganske lenge. Er det noen som har noen gode kjerringråd for å redusere plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt, bytt til zendium tannkrem, -om du ikke allerede bruker den! Den er uten såpe. Når du merker at det kommer et sår, skyld med corosodyl, det svir, men hjelper :) Men hjelper altså best om du tar det med en gang, Og unngå sitrusfrukter, det kan forverre.

Håper dette kan hjelpe :)

Skrevet

Dette var jeg også svært plaget av.. Kjøp LongoVital på helsekosten - det hjelper.. Du kan google det og lese om det.. Hjelper virkelig - jeg hadde hyppige utbrudd før jeg begynte med dette og har så og si aldri nå lengre.... ;-))

Skrevet

signerer det zendium rådet. Er uten det såpestoffet, hadde sikkert munnskold hundre ganger i året før jeg byttet til den tannkremen, nå kan jeg ikke huske engang sist jeg hadde det.

Skrevet

Mannen min var også veldig plaget med dette, men etter at vi byttet til Zendium tannkrem ble det mye sjeldnere.

Skrevet

Jeg fant ut at da jeg sluttet med tyggis og sure gotterier forsvant det meste av plagene, tror også appelsinjuice kan ha forårsaket noe frembrudd.

For å minske smerter/ubehag bruker jeg Aftamed, kjøpes på apoteket!

Skrevet

Tusen takk for gode råd!! Kjøper Zendium og corsodyl i morgen den dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...