Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Smaken er som baken, så her vil du nok få mange forskjellige meninger. Som babyvogn valgte jeg Simo Duo. Den har fungert supert etter mine kriterier, som var: Stor lun bag, separat bag og sportsdel. 4 hjul. God fjæring på understellet. Jeg har vendbart understell og da koster den 6400,-
*Rutletutt* Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Min personlige mening er at Bugaboo Cameleon er både finest og mest praktisk. Har brukt denne fra jenten min var nyfødt og bruker den enda - hun er 2 år. Denne kostet 8500,- da vi kjøpte den i 2007, usikker på hva den koster nå.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 kommer an på hvor mye penger du har! Jeg liker Teutonia.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 For meg finnes det kun en vogn og det er Simo Dou signerer på aa 21.08
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 jeg er strålende fornøyd med mountain buggy- urban jungle stor lett knall vogn ...litt dyr men er kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Kommer vel an på smaken og behovet det, så finnes ikke noe fasitsvar her gitt. Jeg har valgt Emmaljunga Edge som bagvogn, og synes den er fin1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Simo Duo fyller mine kriterier! Den er fantastisk å trille, stor og romslig og fjærende for barnets del. Kalesje som skjemer barnet mot vær og vind og kjekt regntrekk/vindtrekk som passer til både bag og sportsdel. Koster rundt 6000,-
nati, knotten & lille karamell Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Simo som babyvogn og oth som sportsvogn. Betalte 4000 for simovognen - tilbud på kidsandcare. og importerte oth vognen fra nederland og betalte 4200 for denne.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Emmaljunga city cross! Best i test. Stabil og god 4-hjuling som er god å trille på alle underlag, og til alle årstider. Lav vekt. Blir mindre enn de andre stabile vognene (f.eks simo) sammenslått. Stoooooor og god plass i handlekurven under (utrolig irriterende å gå til butikken med f.eks en Tautonia og ikke få plass til mer enn et brød under). Fin å se på, fås i mange kule farger. Koster ca 5000,- men skal du ha den til nyfødt må du plusse på litt for hardbagen.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 som babyvogn brukte vi simo bagvogn (disse er gått ut av salg nå, men finnes på brukt markedet) den er som simo duo, bare at det ikke ble solgt med sportsdel.. Stor, romslig og lun bag, sikker og stødig og trille.. ca 4000,- ny etter babyperioden har vi brukt emmaljunga city cross (ingen over og ingen ved siden av) best i test, og den beste vognen jeg har hatt.. (som snart firebarnsmor har jeg vært innom endel vogner) ca 5000,- ny nå som vi får 2 tette, har vi anskaffet oss i tillegg til vognene som er nevnt over teutonia team s4, har ikke prøvd denne så mye, men håper den stiller til våre krav.. denne vogna skulle vi ha bet ca 8800,- med utstyret, parasoll, regntrekk, myggnetting, fotpose og mygbag, det var salg da vi kjøpte den og bet litt over 4000,-
lillecile Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 håper det er bugaboo cameleon.. har nettopp kjøpt en brun og beige for 9700svenske...men har ikke prøvd den enda..snart nå.... finnes i flere fine fargekombinasjoner og skal fint kunne kjøres i byen,på landet,i skogen og på stranden..mange løsninger.. vi ville ha en vogn hele vogn perioden og som kan kjøres på landet der vi bor,i byen,butikker og over litt kjipe veier og laange strender i tyrkia hvor fam har lelighet som vi har tenkt å bruke en del under permisjonstiden... så etter maaange timer på nett og i butikken ble det denne:) Hadde simo kombi till første men den ble desverre nesten ikke brukt etter 8 mån alderen... var ubehagelig å kjøre med jenta sittende andre veien og den var allt for stor og tung...og så har jeg litt problemer med 4 faste hjul...ble til att man kjører mye på to..tenker på det når jeg ser det i butikken om dagen også...mye bakhjulskjøring.. men de er koselige som liggevogn da..
Lykke X 4 Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Bugaboo cameleon og OTH/Mountain buggy uj
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Det blir det samme som å spørre om hvilken bil er best og finest. Tusenogen meninger.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Simo kombi vogn her! Aner ikke hva den koster ny siden jeg kjøpte brukt.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 BRIO HAPPY DUO!!!! ca. 4000. Har hatt den til 2 barn og er kjempe fornøyd med både bagdelen og sportsdelen. Fin å se på (mange farger å velge mellom), utrolig lett og god å trille og behagelig for barnet. ANBEFALES!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå