Gå til innhold

Trolldress str. 116 selges.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil kjøpe Trolldress str 116? Den er pent brukt, Rosa med brunt ullfleece-fòr... Noen intreserte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den vært til gutt så =)

Skrevet

Jo, kanskje jeg... hvor mye skal du ha for den da? Og hvor bor du?Sender deg pm også...

Skrevet

Noen andre som er intreserte?

Skrevet

Er det noen her idag som trenger dress da?

Skrevet

Hvor mye skal du ha for den da, og hvor gammel og velbrukt er den? :)

Skrevet

Tengte 800,- og den er brukt kun èn sesong. Litt slitt på innsiden nede ved bena men ellers fin..

Skrevet

Ok, jeg kunne godt tenke meg den egentlig...men jenta bruker 104 i Troll-dress nå, så 116 blir vel gjerne litt vel stort... :-/ (litt lite lagerplass i heimen her, så det blir litt pes å ta vare på en dress i to år før den passer liksom ;)

Skrevet

800kr var dyrt. Koster de ikke 1000kr nye? du får hvertfall nye Troll dresser til 1000kr

Skrevet

Hehehe.. Nei, de koster nok 1399,- og ettersom det er en dress som fint kan brukes tre sesonger synns jeg ikke det er så ille jeg da...

Skrevet

Ja, skjønner det da. Kan ALT om lite lagringsplass...

Skrevet

det er godt mulig du har betalt 1400,- jeg bare sier at de ofte er på salg til 1000kr,- men nok om det..

Skrevet

De koster 1400,- full pris ja. Og det er sjeldent salg på dem syns jeg, så syns 800 var en bra pris jeg.

Skrevet

Takk! Ble litt usikker på om jeg var skikkelig urimelig her nå...hehehe

Skrevet

Da slenger jeg den ut på nytt...ligger også på finn men skader jo ikke med dobbelt-exponering...

Skrevet

Hva slags rosafarge er det og har du bilde av den? hvor mange cm fra skritt til fot?

Skrevet

Hei Nickenick.

Usikker på hvordan jeg skal beskrive fargen.,.. men jeg synns den er halvmørk og lun.. Hehehe.. see? Om du vil, kan du jo sende meg mail-adr din så kan jeg slenge over et bilde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...