Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hva synes du om det? Jeg har kikka litt på vinrød kjole,synes det er ganske fint! Men er litt usikker jeg! Har alltid sett for meg en hvit svær kjole,men så såg jeg noen bilder av ei dame i vinrød brudekjoler,og brudepikene hadde sorte,og det var rett og slett noe av det fineste jeg har sett!
4skatter Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg hadde hvit og vinrød brudekjole og jentene lik kjole som meg, uten slep, og vi fikk utrolig, ufattelig mye skryt for dem!! At de var noe utenom det vanlige, og veldig vakre!! Go for it, hvis du liker det!!
Mille** Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jeg syns ikke det er så fint, litt sånn 90-talls kanskje? Men hver sin smak da, det viktigste er jo at man selv føler seg fin. Alternativet trenger jo ikke være en svær, hvit kjole, mange fine brudekjoler som man ikke blir helt bløtkake i. ;o)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg skal ha stor brudekjole 90 talls altså,hmmm...jaja,jeg har en stund på meg å velge
*Rutletutt* Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Personlig hadde jeg ikke ville brukt det selv, men det høres veldig stilig ut! Så lenge det er en farge du er komfortabel med og som er helt "deg" hadde jeg ikke stusset:o)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jeg kler rød mye bedre enn hvit! ÅÅ,det er jo så mye fint!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jeg la ut ett bilde av en jeg synes var veldig fin på profilen min her. Synes gjerne skjørtet var litt rart,men det øverste var nydelig og det var fargen og!
Mille** Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Kjolen var fin den, men fargen gjør at jeg får assosiasjoner til den vinrøde veggen vi malte på kjøkkenet på 90-tallet. Blir nesten litt harry farge på en brudekjole for min del da.....sorry! ;o/ Alternativet trenger jo ikke være snøhvit forresten, mange andre fine farger å velge mellom. )
Gjest Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 HAHAHA,ja når du sier det,så hadde vi og sånn farge,I STUA!! Ja det er jo mangen andre flotte farger,men nå fikk jeg det for meg at det var sånn farge jeg ville ha Men jeg kommer garantert til å ombestemme meg sånn 70 ganger ,kjenner jeg meg selv rett
*Minnie Mus* Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 personlig synes jeg hvitt er finest... hadde blitt litt skuffet hvis jeg var i et bryllup og bruden ikke hadde hvit kjole jeg. ikke misforstå, det er jo ikke jeg som skal bestemme hva hun skal ha på seg på sin store dag, men jeg synes bare det er den dagen i livet hvor det er penest å være hvit:-)
4skatter Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Ja, den var litt voldsom, ikke kjolen i seg selv, men det var litt mye rødt. Min var hvit, og hadde vinrøde broderinger på. Men hvis du liker den, så er det jo din dag!!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Skjønner veldig godt tankegangen din,jeg ender nok opp med hvit tilslutt,for det vil mannen helst at jeg har,og det har jo alltid vært min store drøm med en stor hvit kjole, Men når jeg får ideer i hodet mitt,så blir jeg så ivrig
cherry coke Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Det kan være tøft=) Men da må resten være gjennomført også. Tror ikke jeg ville hatt det selv, men hadde jeg vært i et bryllup der bruden dukket opp i noe helt utradisjonelt hadde jeg blitt glad;-)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Ja jeg tror og det kunne blitt tøft! Alle hadde vel forventa at jeg kom i hvit,men TADA der kom jeg i rød Vi får se hva jeg velger
StorkeMammaen Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Jeg syns den kjolen var kjempe fin, og kler du rød bedre så hvorfor ikke? Syns ikke det var sånn typisk 90-talls vinrød heller, bare nydelig. Lykke til med kjolevalget! -en viktig og sikkert kjempe vanskelig beslutning.. -så pen jenta di er forresten, så nydelige karakteristiske øyne. Fin gutt og selvfølgelig!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Takk for det ! Jeg er veldig stolt av barna mine så sånn er alltid koselig å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå