Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Vi har en liten på 1 år. Når barnet er lei seg, vil ha kos foretrekker det far. får barnet valget mellom mor eller far, velger det far. Noen som har efaring med dette. Føler meg mislykket emosjonelt som mor pga dette, men deilig at far betyr så mye. Vi bor sammen etc så dt er ikke snakk om delt omsorg her eller noe slikt. Det skal sies at vi har et barn til og dette foretrekker mor. Hva tenker dere? Har dere erfaringer??
Dunder Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ja, her har det vært sånn i perioder. Nå har hun skiftet litt, men det var en lang periode hvor hu hadde en klar preferanse til pappa. Luksus"problem, mener jeg. Hvis man i det hele tatt skal kalle det et problem. Vil heller ha en unge som foretrekker far, enn en lat mann som ikke tar ansvar.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Min eldste har alltid vært pappajente. Kan ikke si jeg føler meg noe misslykka fordi. Det er liksom ikke meg det er noe galt med, det er bare at hun har sånn et fantastisk pappa:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Har begge deler. Stor søskenflokk, og den ene datteren fortrakk pappan sin fra hun var ganske lita. Min andre datter har vært mammadalt. Har en sønn som er typisk mammadalt også. Normalt, men de er jo glade i begge foreldrene for det, da.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Gutten vår var lenge sånn (nå står jeg høyt i kurs pga sjalusi ovenfor den minste som fremdeles er fersk i familien). Jeg tenker som så at det heller er tegn på at pappa'n er flink til å engasjere seg enn at jeg er en kjip mor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå