MammanTilEmma❤ Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 litt usikker her, men i går mårrest så va jeg en tur på do.. et par min senere da jeg sto årna meg kjente jeg det rannt litt nedover låra.. lurer på om det kan være fostervann? hadd jo nettopp vært på do så kunn ikke ha vært tiss.. kjente jo ikke at det kom noe, men bare at det vart litt bløtt!! å idag når jeg var på do hadd jeg tydligvis blitt litt våt helt igjennom tightsen.. trodde først jeg bare var veldig klam.. men er litt usikker.. får det an at det bare siver litt liksom?
mairapus Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Da er det nk bare å ringe til føden for å få sjekk
Expat Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Dette høres helt klart ut som at vannet er gått, og har det gått over et døgn må du kontakte føden nå slik at de kan forebygge infeksjon! Luktet det litt rart? Om hodet er langt nede kan det sive og dryppe helt klart!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Når vannet går ,så behøver det ikke å fosse ut alt på en gang Det kan godt komme bare litt og litt om gangen. Som de over her så tror jeg nok at det er vannet ditt!
Elskeråværemamma Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 støtter dette!! Mitt vann gikk gradvis med førstemann... Riene kom noen få timere senere - dagen etter var hun ute )
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 Takk for svar:-) hode er godt festet så kan være mulig da ja.. må høre litt med legen min når jeg skal på kontroll idag. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå