Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmor i dag og ringe føden vis jeg kjente sånn mageknip øverst i magen igjen, og vis jeg var usikker. Og jeg føler nå at jeg skulle ringt og pratet med dem, men etter en opplevelse for noen uker siden, hvor jeg ringte og bare blir avvist gang på gang så tørr jeg rett og slett ikke ringe! føler at jeg bare maser og er til bry for dem. følte meg ikke mye velkommen når jeg ringte dit. Men jeg må jo bare ringe vis jeg lurer på noe? Men redd for og møte på den slemme jordmora igjen!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,kjenner igjen følelsen, men det er nok helt sikkert en annen jordmor på vakt denne gangen!

Skrevet

Hei

Vet du hva...

Du bare må ta på deg skyggelapper for sånn heslige mennesker. Men jeg er enig i at det helt sikkert ikke er den samme som er på vakt i dag.

Jeg synes også at du skal tenkte på at hvis det ikke hadde vært for deg og din graviditet og alle oss andre gravide, så hadde ikke disse personene hatt jobb i det hele tatt.

De er der for deg.

Skit i at noen er veldig dårlig til å gjøre jobben sin...

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal gjøre dersom jeg møter på en slik under fødsel, så skal jeg være tøff nok til å si at jeg ønsker å bytte.

Det er faktisk noe som jeg har blitt anbefalt av de som jobber på sykehuset.

Ikke alle fungerer like godt med alle.. Men jeg er av den typen som helst ikke vil klage, men har funnet ut at her må grensen gå. Det er jeg som skal ha en god opplevelse ikke jordmoren, Vi kan bytte jordmor men ikke om en vil føde eller ei...

Stå på og bli heller litt sint/sta

Lykke til

Skrevet

Du har min fulle forståelse for det. Det har vært et par jordmøde på min fødeavdeling som ikke har forstått dialekta mi. Sist gang la jeg rett og slett bare på mobilen igjen uten å avslutte samtalen ordentlig.. Begynte å grine etterpå og følte meg overhodet ikke forstått, velkommen eller tatt på alvor.. Er ikke lett å være gravid og hormonell.. Du kunne kanskje be partneren din ringe? Tror jeg vil prøve det neste gang.

Skrevet

Ja jeg tror nok jeg ska be samboer om og ringe neste gang det er noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...