Gå til innhold

Til dere som får to tette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig å ha en baby under året som ikke kan gå og være gravid samtidig? Dersom man har svangerskapskvalme og er sengeliggende fordi man ikke greier annet? Må bf være hjemme han og da eller for å ta seg av babyen? Er ikke gravid ( Tror jeg) men litt nysjerri på hvordan det skulle ha blitt om jeg ble gravid, og fortsatt har en aktiv baby som enda ikke kan gå osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bare godt :)

Jeg slet veldig under svangerskap nr 2,men klarte meg fint. Når bf kom hjem fra jobb tok han seg stort sett av nr 1 de siste 4 mnd av svangerskapet. Jeg kunne til slutt ikke gå,og hadde ikke klart det uten barnas far tror jeg,i såfall ville det vært veldig tungt. Nr 1 lærte seg å gå ganske tidlig,så akkurat det var ikke noe problem.

Skrevet

Ble gravid når minste var 8mnd. Det gikk mye bedre enn forventet:)

På slutten var det tungt ja! Da var det bl som gjorde det vanskelig. Pappan kunne heldigvis være hjemme, så det gikk greit. Og om du skulle være/bli gravid nå, så er det jo en stund til babyen kommer;)

Skrevet

Jeg har ei tulle på snart 9 mnd, og er 8 uker på vei med nestemann. Har heldigvis ikke vært kjempekvalm enda, men min lille frøken er veldig krevende, så må si jeg kjenner det veldig. Har lite overskudd til det meste (sambo spurte faktisk om vi skulle skaffe oss hushjelp her om dagen, var helt seriør når han spurte- sier vel sitt...) Var sliten i forrige svangerskap også, men denne gangen orker jeg ingenting annet enn å ta meg av min lille. Føler jeg går litt på autopilot om dagen! Men regner med det blir bedre når jeg passerer 12 uker, ble i mye bedre form i uke 13 sist ihvertfall:) Må si jeg er veldig spent på hvordan det blir

Skrevet

mi er 8mnd nå og jeg er 24uker =)

Går kjempe bra her.. enda iallfall =) hehe..

Skrevet

Jeg går i 18 svangerskapsuke og har ei tulle på 7 mnd. Litt utfordrene blir det jo, når man blir syk i tillegg til alle gravideplager. :)

Ja, far kan ta over din permisjon (uten å miste sine 6 uker) mens du er sykemeldt og får sykepenger. Sånn gjør vi det her i hjemmet nå i allefall og det går ganske greit.

Så får ha ta de 6 ukene i forbindelse med neste fødsel :) Og de 10 ukene med neste mann aner vi ikke. Tenker på flexi denne gangen, men vet ikke hvor flexi det egentlig er. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...