MammanTilEmma❤ Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 litt usikker her, men i går mårrest så va jeg en tur på do.. et par min senere da jeg sto årna meg kjente jeg det rannt litt nedover låra.. lurer på om det kan være fostervann? hadd jo nettopp vært på do så kunn ikke ha vært tiss.. kjente jo ikke at det kom noe, men bare at det vart litt bløtt!! å idag når jeg var på do hadd jeg tydligvis blitt litt våt helt igjennom tightsen.. trodde først jeg bare var veldig klam.. men er litt usikker.. får det an at det bare siver litt liksom?
Nangiliama Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Det går visst an har jeg skjønt på damene her.. jeg er førstegangs, men rådet er vanligvis som følger: ta på et bind. Dersom det siver mer: ta kontakt med føden. Ta med bindet dit så sjekker de om det er fostervann:)
snuffe Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Det går an. Ikke supervanlig, men fullt mulig. I så fall er det kjapt sjekket på Føden, ta gjerne på et bind først så tester de fra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå