ninobaby Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg er 5 uker på vei å merke rikke noe symptomer er bare litt trøtt... når er d vanlig at di kommer?
annemarg81 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Du trenger ikke få symptomer i det hele tatt. Jeg er nå i mitt 3 svangerskap symtomer, eneste er at mensen ikke kom. Så bare vær glad for at du ikke har noen symptomer )
ninobaby Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 joda skal el være heldig,men di som er valme osv når kommer dette?
Gjest Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Hvert svangerskap er forskjellig selv om det er visse likthetstrekk ved det å være gravid. Jeg har ikke vært nevneverdig kvalm i løpet av svangerskapet, og har aldri spydd mens jeg har vært gravid. Jeg er i uke 36 i morgen. Ikke stress med å føle at du må få visse symptomer for å være gravid nok. De fleste/alle som ikke er gravide og som heller aldri har vært det selv vet ofte bare om kvalme/spy-symptomet. Men det er ikke sikkert at du blir kvalm eller kommer til å spy av den grunn mens du er gravid. Det finnes hundre andre svangerskapsplager, men som sagt: ingen vits å stresse med det. Det kommer når det kommer. Og om du skulle være en av de heldige som ikke får noen av dem, så pris det lykkelig for det. For øvrig var jeg i uke 6 da jeg merket mitt første: hyppige doturer. Jeg er vel egentlig av den typen som har stresset litt med slike symptomer selv. Jeg følte i starten av svangerskapet at magen var alt for liten til at det kunne være noen unge inni der.. Så jeg proppa i med med godteri i et forsøk på å få en ordentlig gravid-mage. Nå har jeg snart gått opp 20 kg, så det har straffa seg for min del.. Lykke til i alle fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå