Gå til innhold

Noen andre som er nettopp blitt alene og....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er utroooolig ensomme???? her er jeg alene med min lille baby 24 t døgnet...og når hun legger seg er det virkelig ikke noe å gjøre på...ser litt på tv,men lite som går der,!!! men hvordan er dagene deres?? merker eg er veldig ensom hele tiden egentlig.. går jo turer men alene med mini!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var som du, helt alene, fra småen var 6 mnd gammel. Jeg var så heldig å kunne ha min lillesøster boendes hos meg! Det hjalp mye, selv om hun var mye ute og fartet.

Du har ingen venninner som kunne vært litt hos deg da?

Få til en fast venninnedag, hvor du kan få besøk etter leggetid?

Husk at små babyer kan du omtrent ta med hvor som helst - de sover godt i vogn som regel, så ingen stor hindring å dra på besøk en gang i blandt med baby :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...