Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 er utroooolig ensomme???? her er jeg alene med min lille baby 24 t døgnet...og når hun legger seg er det virkelig ikke noe å gjøre på...ser litt på tv,men lite som går der,!!! men hvordan er dagene deres?? merker eg er veldig ensom hele tiden egentlig.. går jo turer men alene med mini!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 jeg var som du, helt alene, fra småen var 6 mnd gammel. Jeg var så heldig å kunne ha min lillesøster boendes hos meg! Det hjalp mye, selv om hun var mye ute og fartet. Du har ingen venninner som kunne vært litt hos deg da? Få til en fast venninnedag, hvor du kan få besøk etter leggetid? Husk at små babyer kan du omtrent ta med hvor som helst - de sover godt i vogn som regel, så ingen stor hindring å dra på besøk en gang i blandt med baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå