Gå til innhold

stille her. stille på msn. stille over alt!!!!!!!


indigomamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm noe som skjer som vi tydeligvis ikke får ta del i ;) jeg sitter også i sofaen. akkurat laga meg knekkebrød og en kopp te. bekjemper litt kvalme jeg også. skal tidlig i seng ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på dere!

 

Stille her inne ja. Har vært på den første svarngerskapskontrollen i dag og fikk termin 7. april istede for 9. april som blir regnet ut på dette forumet. Det var litt kult da.

 

Har prøvd akupunktur armebåndet jeg kjøpte på apoteket. Kjøpte de i sommer da jeg pleier å bli så kvalm når jeg sitter på i bilen. Synes ikke de hjalp noen ting. Men i dag er jeg nesten overbevist på at det hjelper mot svangerskapskvalmen. I nesten 2 uker har jeg nesten ikke orket noe annet en å sitte på jobb, da jeg ble kvalm når jeg beveget meg. Særlig etter mat. I dag har jeg klart å bevege meg masse og ikke i nærheten så kvalm. Håper, håper at dette fortsetter:-)

 

Er 8,1 i dag. Har hatt svangerskapskvalme fra uke 7-16 i begge de forrige svangerskapene.

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofasitting her og :) Kvalmen kommer og går, så gidder fint lite annet på kveldstid.

 

Var hos legen i dag og fikk sm, utrolig deilig å vite at nå slipper jeg å tenke på jobben 3 uker fremover.

Andre som har prøvd B-vitaminer mot kvalmen? Legen skrev hvertfall ut en resept på det til meg, så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...