Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...man glemmer å spraye en gang eller to? Eller hvis man sprayer i feil nesebor? Høres kanskje useriøst ut, men jeg skal i gang for første gang om noen uker og er livredd for å glemme... Så hvor mye skal til før prosjektet blir spolert? =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei meg83!

Du bestemmer selv hva slags nesebor du vill spraye i,om du vill bytte annenhver dag eller om du vill bruke det samme hver dag,eg spraya i samme hver dag.Du må IKKJE ta dobbel dose vist du har glemt en gang..det fikk hvertfall jeg beskjed om=)Du kommer till og huske,du tenker knapt på noe ant fra dn dagen du starter,masse lykke til!!=)

Skrevet

Hei Ruli!

Takk for svar :)

OK, har hørt at man må bytte på, men da kan man altså velge å ikke bytte på.. Da trenger jeg i hvert fall ikke holde styr på det også! :D Godt å høre at det er lett å huske, men jeg er nå likevel litt engstelig.. Glemmer ofte å ta nå når jeg bare går på Folat og Metformin.. Greit at jeg ikke må ta dobbel dose, men hva tror du skjer hvis jeg klarer å glemme det en gang, to gang eller (hjelp!) tre ganger :P ?

Skrevet

hei

Blander meg litt inn her. Jeg har hørt veldig forskjellig så jeg har valg å spraye annenhver gang, og for å huske har jeg skrevet ned på en liste jeg følger. Dag 1. h v h, dag 2 v h v osv. Tror vi blir såre og får tynne slimhinner i nesen og da er det om å gjøre å fordele ubehaget.

Men Ruli, hvorfor er det farlig å ta dobbel dose en annen gang? Det har jeg aldri hørt før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...