meg83 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 ...man glemmer å spraye en gang eller to? Eller hvis man sprayer i feil nesebor? Høres kanskje useriøst ut, men jeg skal i gang for første gang om noen uker og er livredd for å glemme... Så hvor mye skal til før prosjektet blir spolert? =P
Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei meg83! Du bestemmer selv hva slags nesebor du vill spraye i,om du vill bytte annenhver dag eller om du vill bruke det samme hver dag,eg spraya i samme hver dag.Du må IKKJE ta dobbel dose vist du har glemt en gang..det fikk hvertfall jeg beskjed om=)Du kommer till og huske,du tenker knapt på noe ant fra dn dagen du starter,masse lykke til!!=)
meg83 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Hei Ruli! Takk for svar OK, har hørt at man må bytte på, men da kan man altså velge å ikke bytte på.. Da trenger jeg i hvert fall ikke holde styr på det også! Godt å høre at det er lett å huske, men jeg er nå likevel litt engstelig.. Glemmer ofte å ta nå når jeg bare går på Folat og Metformin.. Greit at jeg ikke må ta dobbel dose, men hva tror du skjer hvis jeg klarer å glemme det en gang, to gang eller (hjelp!) tre ganger ?
gull-håp Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 hei Blander meg litt inn her. Jeg har hørt veldig forskjellig så jeg har valg å spraye annenhver gang, og for å huske har jeg skrevet ned på en liste jeg følger. Dag 1. h v h, dag 2 v h v osv. Tror vi blir såre og får tynne slimhinner i nesen og da er det om å gjøre å fordele ubehaget. Men Ruli, hvorfor er det farlig å ta dobbel dose en annen gang? Det har jeg aldri hørt før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå