indigomamma Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Litt gøy og bli kjent på alle måter her inne Min samboer jobber i forsvaret. Noe som tilsier at han er mere borte enn hjemme til tider.
zitcka Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Min samboer kjører lastebil. Så han er borte noen netter, men mest hjemme:-)
2005&2010 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Min er lagermedarbeider, samme som meg, og vi jobber på samme sted. Så vi ser hverandre omtrent hele tiden =)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Mannen min er Automatikkmekaniker X-forsvarsmann, sluttet for 1 år siden. Savner mye av det forsvaret tilbyr, men ikke arbeidstidene!!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Apropo forsvaret og høst... mannen din har kanskje travle dager nå? Uten at jeg vet hvilken stilling han har da
Guttemamma venter jente Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Mannen min er økonom - og befinner seg faktisk i Qatar - i midt østen. Han har pendlet dit i snart ett år, mens jeg er igjen i Norge med våre to sønner. Jeg ble faktisk gravid på ferieturen der nede i sommer :-) Kontrakten på prosjektet der nede er over i mars neste årm og jeg har termin 18.april. Snakk om god timing ;-) Håper bare svangerskapet går greit - vil helst jobbe og være frist til permisjonen starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå