Gå til innhold

Er i uke 30: 3D UL i morgen. Er dette i seneste laget..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på 3D UL i uke 30. Får man gode bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at de beste bildene får man mellom uke 24 og uke 28, men man kan selvsagt få gode bilder både før og etter. Men jo lenger tid man venter, dess større sjanse er det for at de ligger med hode nede og kanskje godt nede i bekkenet også, og dermed får man ikke sett stort.

Men det går nok helt fint nå. Vet om mange som har vært på 3D etter uke 30 og fått kjempefine bilder, mens andre har vært mellom 24 og 28 og ikke fått noen gode bilder.

Gled deg!! :)

Skrevet

Jeg tok 3d da jeg var 32+0 med et stort barn og fikk kjempefine bilder! De sier man kan ta det til uke 34. Gled deg! :)

Skrevet

Jeg var i uke 31 og fikk kjempefine bilder av ansiktet hans, han sov hele tida, ligger på siden min, de som ligger der er tatt med dårlig mobilkamera dirkekte av bildene. (Pga cdn var ødelagt, eneste måte å få dem på data:)

Skrevet

Takk for svar! Vi gleder oss veldig. Storesøster og storebror til den lille gleder seg til å se filmen når vi kommer hjem. Blir spennende å se om det virkelig er en liten gutt i magen min. På UL i uke 18 sa jordmor at det ble en gutt, men jeg har jo hørt historier om at noen har tatt feil. Får vel en endelig bekreftelse på om det var lurt å henge opp blå gardiner allerede i uke 28 på babyrommet... :)

Skrevet

Jeg tok 3d akkurat på 30 fullgåtte uker. Kan ikke si jeg har sett bedre bilder på de som har tatt tidligere.

Skrevet

Jeg har tatt 3d i både uke 27 og 32....

Bildene vi tok i 32 ble utrolig mye flottere og du ser mye bedre enn uke 27=)

Så bare å glede deg.Du får nok flotte bilder.

3d anbefales opp til uke 34 pga fostervannsmengden bla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...