Uro4 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Snuppa her har fått det, og jeg synes ikke det er noe fint... Lurer derfor på hvor lenge de pleier å ha det... Liker ikke at min nydelige lille baby har "kviser" i ansiktet...
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg vet... det er kjipt! Lille tryll har hatt det i ca 4 uker nå, kommer og går litt. Når jeg tror det er på vei til å bli bedre, så kommer det tilbake neste dag. HS sa det varte i 1-2 måneder. På tulla ble kvisene veldig tørre, flassete og såre enkelte steder, smørte med olje... bare et tips )
NormaJean Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 vel, lillegutt har hatt det siden fødsel, han er snart 12 mnd!!!!! skulle ønske det gikk bort, men antar at når jeg slutter å amme så burde det forsvinne.... håper det iallefall Han har det mest i kinnene, små nupper/kviser, ikke slik myk søt baby hud for å si det slik:p Men oppdaget at han har fått det på lårene nå nylig... jaja
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Ble borte etter 1-2 mnd hos snupp ja...
Frk Vims Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Lillemann her er 3 mnd og nå er det så og si borte, har blitt mer og mer borte de siste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå