Gå til innhold

Synes dere det er greit...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at barna sitter ute og maler på ark i nyinnkjøpt reflex regntøy? Får ikke vasket det bort, brukt en gang. Fikk bare en komentar fra barnehagen om at hu hele tiden oppfordret til å ha med klær det ikke er noe farlig med. Nå er dette 3. året han går der og det 1. settet holdt i 2 år, ser helt nytt ut! Og det har lillebror overtatt i år. Jeg bryr meg om alle klærne jeg kjøper, handler på HM så det er jo ikke dyrt, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg for det. HVordan skal jeg liksom få tak i et sett som det ikke er farlig med når han måtte ha nytt. Hva blir det neste? male med reimatec dressen kanskje? Da blir det dyrt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så nøye om det kommer malingflekker på regntøyet, vel? Sånt som skjer, og regntøyet virker akkurat like bra uansett.

Og en utedress er et også et bruksplagg, så jeg synes ikke det gjør noe om det kommer en malingsflekk på den heller. Den virker fortsatt like godt mot kulde og vann!

Skrevet

Var litt rart å bruke regntøy som maleklær. Dersom det regna ute, så hadde jeg ikke tatt frem malesaker akkurat. Og dersom været var tørt, så hadde jeg heller brukt maleskjorter. Dersom jeg hadde gått for regntøy som maleklær, så hadde jeg brukt maling som gikk an å spyle av etterpå. Så jeg hadde reagert, jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...