Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? (Menstruasjon etter graviditet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen for tre måneder siden, det var da 5 mnd etter fødsel. De to foregående menstruasjonene har vært helt som jeg husket det fra før jeg ble gravid. Denne gangen fikk jeg litt vanlig rødt blod i dag tidlig, og etter det har blodet vært veldig brunaktig, som det av og til kan være på slutten av menstruasjonen.

Ble litt redd jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten hatt vanlig pms smerter i forkant, men har ikke smerter nå..

HI

Skrevet

Enda en liten ting, det stemmer med tidspuktet med når jeg skal ha menstruasjon.

Vi hadde sex rundt eggløsning (kom jeg på etterpå) og vi hadde ikke prevensjon, men han kom ikke inni meg. Hvis det skulle ha oe å si..

HI

Skrevet

Hvis dere hadde sex under eggløsningen er det fare for at du er gravid selv om han ikke kom inne i deg. Men det regner jeg med at du er klar over

Skrevet

Ja, jeg er klar over det. Det var veldig uforsiktig, men etter graviditet og fødsel så har sexlivet flatet HELT ut, så når vi først hadde ånden over oss så forsvant all fornuft.

Men det er vel ikke et tegn på graviditet om man har brunt blod? Det er vel abort i så fall? Hadde tegningsblødning sist, men det var kun pittelitt friskt blod.

Jeg har aldri opplevd dette før, og begynner jo med en gang å tenke indre blødning, noe galt med livmoren osv. Tenkte jeg skulle høre om det kunne forekomme uten at det var noe galt før jeg løp ned legevakten.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...