AngryBird Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 ....jeg lager MELK! Puh, bare et lite sjokk. Ikke store dråpen akkurat, men... Kommer det te å komme mer så jeg bør skaffe meg større bh og ammeinnlegg? eller kommer det bare pittelitt sånn som nå? Er jo lenge igjen te melkeproduksjonen trenger å starte for fullt så jeg håper det ikke blir så mye på en stund...
septbaby09 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg fikk sånn plutselig rundt uke 33 el noe he he. Bare en gang, ble vått på t-skjorten. Har passet på å ikke stimulere noe der, for ønsker ikke gå med lekkasje nå. Er nå i uke 37+ Om det kommer mer vet jeg ikke:) Men veldig rar følelse, fikk litt sjokk selv.
AngryBird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Oppdaga noe som så ut som noe rusk, men så viste det seg at det var størkna ettellerannet. Jeg pella det vekk og da siva det pittelitt ut. Tør nesten ikke komme nær puppene nå... Vil ikke gå med sprengte pupper i to måneder framover...
Dahleramp1981 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 har hatt det sånn siden uke 25 kanskje. Er i uke 39 nå. Spurte JM om det, men hun sa bare "Så bra da!" Jeg klarer ikke å la være å pelle, men det har ikke kommet mer likevel.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Jeg fikk det også i uke 25 ca. Er i uke 33 nå og lekker masse, så må gå med ammeinnlegg!
Juli-babypåvei Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Så spennende =) - er det normalt å ha melk før baby'n er født? jeg mener mer normalt enn ikke å ha.. Har ikke hatt noen tegn til melkeproduksjon ennå...
AngryBird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 Tror det er normalt både å få melk tidlig og ikke. Hormoner setter igang produksjonen etterhvert uansett. Jeg har vwel egentlig merka det for et par uker siden ved at jeg har funnet skorpeaktig snerk inni nipplene på en måte. Har ikke vært helt sikker på at det var melk før i dag når jeg så at det kom væske ut. Er foreløpig så bittelite at det tørker før det treffer bhn, men tror jeg skal handle inn litt innlegg og ammebh nå for å være litt føre var.... kjedelig å plussli stå der med DE våte flekkene på toppen....
lille skatten Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jeg og har dette, fikk det rundt uke 20-22.. Heeelt mormalt ifoelge legen, like normalt som aa ikke ha det. I begynnelsen var det blankt med litt brunfarge i mens naa er det blitt blandet med hvit, ser ut som sprukken melk.. Uff haaper jeg ikke har sur melk:)) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå