Monajenten Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hehe;-) Har de sånne tapper hele tiden, eller er det kun når de har babyer i magen? :-O Har ikke lagt merke til de før nemlig...
Hundemat Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Bare selve brystvorta eller et jur lissom? De pleier vel ikke å være så veldig fylt uten grunn nei.
Monajenten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Vet ikke om de er fylt for de er jo bittesmå, men det er liksom en lang tapp på ca. 3 mm. Ikke akkurat superstor hehe, men jeg har bare ikke lagt merke til dem før og det syns jeg i grunnen var litt rart.
Hundemat Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Ja da er den vel enten drektig eller så er du plutselig mer observant enn du pleier...hvis jeg skulle gjette ville jeg lagt temmelig stor vekt på om den har hatt omgang med det motsatte kjønn Uansett så er det noe du kommer til å få svaret på med tida.
Monajenten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Hihi ja det er jo i grunnen godt mulig, i og med at vi har både en Batman og en Dora;-) Syns det er litt koselig jeg da:-P Men leste at de visstnok er gravide i litt over 2 mnd, og vi har kun hatt den siden 30. juli. Men jeg syns liksom Batman bare blir mindre og mindre, men det er mulig det er Dora som blir større og større hehe;-)
Hundemat Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hehe, ja dyr er i grunnen temmelig enkle sånn, hvis de får sjansen så lager de barn Jeg vet ikke så masse om marsvin, men jeg ville sjekka med noen som har peiling om det er helt krise og oppspiste marsvinbarn hvis mammaen og pappaen er i samme bur ved fødselen. Ungene dine kommer aldri til å komme over det...hvis jeg lukker øynene kan jeg fremdeles se for meg en gumlende kaninmamma med en liten kaninfot ut av munnen. Og det var ikke i går jeg så det, for å si det sånn. Livet er hardt
Monajenten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 Huff da, det hørtes fælt ut:-( Men jeg spurte i dyrebutikken i går faktisk, og hun sa at det var ytterst sjelden at marsvin spiste babyene sine, de var ordentlige familiekjære visstnok.
Hundemat Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Ja men da er vel alt i orden. Lykke til da! Jeg må si jeg er spent på hva Dora og Batman kommer til å kalle ungene sine
Monajenten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2009 Hahahaha ja det er jeg veldig spent på også:-P Takk for lykkeønskninger;-) Ha en strålende kveld!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 mumler noe om at det er fryktelig uansvarlig å kjøpe to marsvin i dyrebutikk av forskjellig kjønn og ikke skille de ad.. innavl og annet svineri.. sukk.
Monajenten Skrevet 26. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2009 De er ikke i slekt søtami;-) De hadde maaange marsvinbur og skilte av alle sammen slik at vi kunne velge fra forskjellige familier nettopp for å unngå innavl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå