Gå til innhold

voksipose

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært å sett på priser på voksiposene her i byen jeg bor, og de ligger på rundt 2300 kr!! synes det var fryktelig dyrt, men etter jeg har sett på nettet er det ingen brukte til salgs her omkring. men jeg fant en helt ny voksipose på nettet som bare kostet 1600.. hva er forskjellen egentlig? er det forskjellige typer voksiposer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte* holder på å skal handle på nettet hvis det ikke er forskjell på voksiposer generellt

Skrevet

Nå har jeg aldri brukt den tradisjonelle voksiposen, da jeg synes den er altfor stor og klumpete. Jeg er veldig fornøyd med Odenwalder dunposen min! Men vet det er MANGE som er fornøyd med voksi. Om den voksi posen du fant til 1600 heter voksi urban, så er det en ny type voksi pose. Den har fått gode kritikker, da. Er visstnok den samme som Igloo Troller, som vant Foreldre og Barn testen i vinter.

Kan lese om voksiposene på www.voksi.no. Der står det også en pressemelding ang den teste.

Men,om du absolutt vil ha den tradisjonelle typen med knyting, så er det mange av de som selger på Finn som sender det de selger mot at du som kjøper betaler porto:)

Håper dette hjalp noe.

Skrevet

Jeg lånte en av ei venninne og sydde en kopi.

Brukte sommerdyne fra Jysk (kr 49,-) og kjøpte stoff og tilbehør litt her og der til trekket.

Tilsammen har jeg brukt kr 400,- og posen blei veldig bra!!!

Tok mye kortere tid enn jeg hadde trodd.

Jeg er ikke noe god til å sy, det må presiseres, men jeg har symaskin og det var ikke vanskelig.

Siden jeg ikke kjenner til bruk av voksipose var det enkelte hemper og snorer jeg ikke forsto bruken av. De kutta jeg bare ut. Kommer ikke til å savne dem.

Skrevet

Jeg kjøpte min voksi classic på Finn, vises ikke at den er brukt, og er i samme design som de de selger nå. Jeg betalte 1150,- inkludert porto.

Skrevet

Hei!

Du kan få kjøpe min Voksi Classic. Den er 2008 mod, kjøpt i Nov i fjor.

Posen er aldri brukt, kun vasket èn gang for å klargjør den til eget bruk. Noe som aldri ble noe av, da posen var en smule for stor til å passe oppi Emm.Scooter'en min :(

Posen er svart og har en hvit duk/klut inni.

Jeg betalte rundt 2200.- du kan få den for 1500.- om du er intressert :)

Kan maile deg bilder òg!

Svar her om du er intressert da! :)

Skrevet

Voksi classic har to forskjellige tykkelser på vinterdynen, og så går det an å kjøpe sommerdyne til den...

Se på hjemmesiden til voksi du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...