Bare meg... Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Det kan da ikke være mulig at jeg er gravid? Har ikke egentlig falt meg inn at det kunne gå an, for har kobberspiral. Men, blir helt sprø av å tenke på det!! Har to barn fra før, så vet jo hvordan jeg har vært før når jeg var gravid. Det som fikk meg til å begynne å lure var at jeg hadde en fryktelig slitsom uke forrige uke, og på slutten av uka ble jeg plutselig fryktelig svimmel, vondt i hodet og kvalm. Kjente lukta av mat og brakk meg. Og senere på dagen kjente jeg røyklukt og gikk å kasta opp. Var bedre etter dette. Morgenen etter prøvde jeg å spise litt banan, men kasta opp igjen. Var på fest på kvelden, litt sliten, men ellers helt fin. Drakk ikke så mye ettersom jeg hadde vært dårlig før på dagen. Litt småkvalm utpå kvelden, spiste litt, så ble jeg helt fin. Jeg tenkte på migrene. Selvom jeg ikke hadde hatt det før. Hadde ikke diarè eller noe sånt. Samme kvelden kjente jeg den karakteristiske følelesen helt nederst i magen og korsryggen. Den har vært der siden. Fikk mere seig utflod og er mere hoven nedentil. Har ikke vært så kvalm mere, men sånn veldig sulten innimellom, og kanskje en del andre småtegn. Er forkjøla, kald på hender og føtter, varm i kinna. Og plutselig får jeg ut litt melk av puppene igjen , 5 mnd. siden jeg amma. Det jeg stusser på er om det er mulig å kaste opp så tidlig i svangerskapet som det her i så fall må være? (kanskje noen dager etter eggløsning) Og hvor sannsynlig er det, ettersom jeg har kobberspiral? Uansett hvor mye jeg ikke vil at det skal være der er jeg så støl og øm i korsryggen og nederst i magen. Har tatt test, den viste ingenting, men er jo uansett for tidlig. Vet at dere umulig kan si noe om det....men, lurer på om noen har vært borti noe lignenede??
Bare meg... Skrevet 26. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2009 Er overhodet ikke fødeklar....var det sist gang jeg var på forumet. Ser rimelig teit ut å lure på om man er gravid med kobberspiral når man er fødeklar.....hehe...
♥Madame_Mim♥ Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Det er kanskje mulig at du er gravid. Jeg ville ha sjekket. Jeg kjenner ei som ble gravid som hadde spiral. Den er jo så liten, så hun fikk beskjed om at denne høyst sannsynlig hadde falt ut uten at hun merket det. Jeg vet ikke om det er mulig å bli gravid med spiral, dersom den fremdeles sitter...! Ville tatt en test hvis mensen ikke skulle dukke opp uansett. Får håpe du får det resultatet du ønsker
Frk Marge Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 det er en minimal sjangs for å bli gravid MED kobberspiral. jeg fikk faktisk beskjed av legen når jeg satte den inn, at om det skulle skje at jeg skulle bli gravid på tross av spiralen, måtte jeg komme og få tatt den ut så fort som mulig fordi den kunne gi noe komplikasjoner i forhold til svangerskap/fødsel. har hørt en historie den ungen ble født med spiralen i hånden... vet ikke om det er sant da lol
Bare meg... Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Takker for svar! (c: Ja, jeg har klart å kjenne at spiralen er der, og trodde selv at det var nærmest umulig. Men, nå har jeg typisk nok lest om flere som har blitt gravide med kobberspiral (eller er "spiralbarn") Det jeg kjenner vil ikke bli borte. Begynner å tenke at det kan være noe helt annet, kanskje spiralen har flyttet på seg e.l. og at jeg får vondt på grunn av det? Ikke i mine planer å være gravid! Prøver alt jeg kan å bare tenke at det er noe annet, men ikke så lett viser det seg. (c:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå