Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 18.september. Gleder meg såååå mye!! Er 14+5 idag, og magen har bare plutselig poppa ut også Er så gøy å se at det ENDELIG er blitt en gravidmage der, og ikke bare en "hamburgermage" hihi... Jeg må si jeg er litt kry om dagen nå ja... Jeg har ikke fått noen følelse for hvilket kjønn det kan være ennå, men i natt drømte jeg for første gang at det ble en jente Alle i rundt meg sier de tror det blir gutt, så skal bli gøy å se Til helgen tenkte jeg å prøve plumbotesten, bare for artighet. Klem :)
venter mars-jente Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 åhhh så kjekt!!! Venter på det samme brevet, ser i postkassen kvar dag! Er 13+4i dag.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jaaa, det er så gøy Skal bli en deilig følelse å få se lill gull på sjermen Håper du får en hyggelig overraskelse i postkassen imorgen da
♥Madame_Mim♥ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Fått brev jeg også! er 13+3 i dag. Fikk time 15 oktober. Synes det var veldig lenge til jeg! men da har jeg jo noe å se frem til!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Åh, det var lenge til ja hmm, men man venter jo på noe godt Du får prøve plumbotesten i mellomtiden da vettu, tenkte jeg skulle gjøre det over helga da er jeg over 15 uker
KR0705 Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Jeg venter også på brev fra sykehuset. Er 13+5. Syntes midten av oktober hørtes lenge til jeg. Trodde det var mest vanlig med UL i uke 17-18 jeg... Da tror jeg at jeg ville ha ringt å hørt om en time tidligere... Skjønner ikke hvorfor de sender ut brev så seint heller jeg da. Er jo snart 14 uker og da er det 3-4 uker til jeg skal på sykehuset... Skulle hatt oppfølgingssamtale etter forrige babyen min også, rek blei sendt til sykehuset14 mai, og purring til de 1 mnd etter, men fortsatt ikke hørt noen ting...
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Jeg ringte nettopp og purret på sykehuset - men de hadde ikke mottatt noen søknad fra legekontoret... (4 uker siden jeg var på kontroll). Heldigvis ikke noe problem. Snakket med verdens hyggeligste jordmor, og ble satt opp på time 5.oktober - da fikk jeg automatisk fødeplass også Weeeeeee Forresten 13+3 i dag
C&M10 Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Åh avundsjuk! Är i v 20 och har fortfarande inte fått något brev om ultraljud..hoppas det inte är någon fara att det blir lite sent nu.. Någon som vet om man kan gå privat istället (för att få terminbeviset som man søker om føräldrapenning med) eller MÅ det vara ultraljudet från det sjukhuset man ska føda på?
C&M10 Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Åh avundsjuk! Är i v 20 och har fortfarande inte fått något brev om ultraljud..hoppas det inte är någon fara att det blir lite sent nu.. Någon som vet om man kan gå privat istället (för att få terminbeviset som man søker om føräldrapenning med) eller MÅ det vara ultraljudet från det sjukhuset man ska føda på?
trallatausa Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Hei toja ! Venter på brev jeg og, er 14+2...=) siste to dagene har magen her også begynt å komme frem ,synst det er så herlig.. jeg har tatt plumbotesten, den sa gutt !
♥Madame_Mim♥ Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 ja, synes det var lenge å vente til 15 oktober når jeg er 13+4, men men. Jeg får trøste meg med det at det da kanskje er enda lettere å se kjønn!! det er det jeg er mest spent på, for da skal jeg shoppe barneklær!!!!!!! haha lenge leve shoppedilla!!
Januar-tvillinger<3 Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Må bare spørre: Hva er plumbotesten???
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Hei Lotten08. Tror jeg hadde tatt en tl til sykehuset eller legen når du ikke har hørt noe nå..rart.. ingen fare at det blir sent tror jeg, men vanlig i uke 18.. Ellers vet jeg nok ikke noe om å gå privat.. Evt ta en tlf å høre.. Jeg er i uke 12+4, ikke fått brev enda.. men fortsatt god tid
Gjest Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Ja,det er en herlig tid dette jenter! Ikke minst å gå å vente... man kan jo bli gal av det, men det er jo en ufattelig delilig følelse til slutt Gleder meg enormt til å begynne å shoppe nå. Det eneste vi har kjøpt er en offhvite dress med brun bamse på magen. Såååå søt!!:) Januar-tvillinger<3 : Det skal ligge et innlegg om denne plumbotesten her inne på 2.tri. Du skal visst blande urin å plumbo ( som du får kjøpt i dagligvaren). Du kan lese innlegget istedet, for jeg har ikke så mye peiling på det egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå