acf Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 hei har kynnere daglig og lurer på om flere har det på samme måte??? hadde ikke det i forrige svangerskap
snuffe Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Har hatt daglige kynnere siden uke tjueognoe. Nå er de langt hyppigere og tidvis ganske vonde, men uten å påvirke noe.
AngryBird Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Ja, har hatt kynnere daglig siden jeg kunne kjenne livmora over bekkenet. Litt på og av, men hyppigere og mer ubehagelige nå i det siste. Hadde mageknip etter litt for sterk løksuppe for et par dager siden og da var de VONDE.... Hjalp ikke at lille sprella spente løs der magen var på sitt vondeste heller.....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg har også kynnere hver dag, hadde det forrige gang også. Men merker det mest når jeg f.eks er ute og går...da må jeg rett som det er stoppe litt opp til kynneren har gitt seg. Men er ikke vonde da
Marsmammaen:) Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 MASSE kynnera hver dag siden uke 15 kanskje... Utrolig hva man blir vant til Nå er jeg i uke 38 og har vel i gjennomsnitt 20 - 30 stk, om ikke mer, pr dag!
Bolla74 Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jeg har hatt kynnere ganske lenge, men nå kan jeg nesten ikke reise meg uten at det kniper i magen. Ganske ubehagelig i grunn, for jeg føler at det snører seg i brystet samtidig og får veldig tung pust. Har fått spm om jeg holder på å føde noen ganger når jeg har hatt disse takene, ettersom jeg stopper opp og strever med å få i meg nok pust. Er i uke 33+4
acf Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 tusen takk for svar alle sammen:-) godt å høre at det er helt normalt, man danner seg så mange rare tanker på egenhånd:-) lykke til videre alle sammen og tusen takk igjen:-))
Linkipinky Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Hei Jeg er førstegangsfødende og har i dag hatt ganske vondt i høyre side av magen. Spesielt når jeg reiser meg, men jeg kjente det allerede på morgenen i dg før jeg stod opp. Det er ganske vondt, sånn at jeg må ta en liten pause. Blir bedre når jeg går litt. Er dette bare kynnere, eller noe jeg skal være bekymret over? Er i uke 31.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Jeg har hatt daglige kynnere siden uke 15.... Er nå 35+2 og har iallefall 30 kynnere om dagen...(de siste to ukene)... Og siden helga har de begynt å bli skikkelig ubehagelig...og litt "vondt" ned mot bekkenet....
star_dust Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Jeg har også kynnere så og si hver dag, hatt det siden ca uke18.
VinterSol+2 Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 hatt kynnere jevnt og trutt hele dagen (og natten) siden uke 15 av svangerskapet jeg. alle har jo kynnere, men ikke alle som kjenner de, av en eller annen grunn.
tiddeldiii Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Hei, jeg er i uke 28 og har ikke merket noe til kynnere, tror jeg (er førstegangs)... er dette normalt??????
☆chiquita☆ Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Jeg har masse kynnere daglig. Håper det gjør at jeg ikke går over tida som sist:)
Kongeørna Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Alle har kynnere, hver dag, fra uke 12. Vanligvis er det ikke så plagsomt i første svangerskap, i allefall ikke før godt ut i svangerskapet. Jeg er tredjegangs, og har sterke, harde kynnere jevnt og trutt gjennom hele dagen. Kynnerne gjør en god jobb med å forberede livmora på fødsel, og er garantert ikke med på å forsinke noens fødsel! Heller tvert om. Hadde sterke kynnere også i forrige svangerskap, og da jeg kom inn på kontroll til terminen, hadde jeg moden limor og full åpning (uten å ha hatt en rie), nettopp pga godt arbeid av kynnerne. Så jeg velger å kjenne det som positive tak i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå