Mogwai Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Puh... nå blir jeg snart sprø, har sittet med nesa nedi fargekart i dagesvis uten å komme noe som helst nærmere en beslutning :-/ Skal male rommet til bittelille vesla vår, har tenkt å ha tre vegger i en eller annen hvitfarge og en vegg i rosa eller lilla. Men hvilken hvitfarge? Og hvilken rosa/lilla?!? Hadde vært veeeeeldig takknemlig for tips siden jeg straks blir gal av beslutningsvegring :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Harmoni ( fåes hos Maxbo) har noen små fargekart med noen utvalgte farger. Du burde absolutt se på de De fineste der, og som passer veldig fint sammen er Lilla Frisk ( HA115 S2030-R60B ) og Lilla dempet (denne er mer rosa, faregkoden er HA118 S2020-R40B ) Lykke til
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Har du tenkt på en vegg med eplegrønn? Nydelig til alt det rosa som kommer av dilldall etterhvert.
Mogwai Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Ja, jeg har fått kloa i det fargekartet fra harmoni med lilla frisk og lilla dempet, sitter og kikker, mange fine der :-) Har du sett disse fargene på vegg? Lilla frisk blir vel ikke for mørk tro?
lille sprelle Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 eller velge hvit og ha masse rosa dill og dall. da slipper du å male om når rosa blir ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå