Gå til innhold

Ang. å kjenne bevegelse første gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og har hørt at de første bevegelsene man kjenner, kjenner ut som bobbler, lik å kjenne luft i magen.

Men da er mitt spm: Hva hvis jeg har mye luft som slår seg der nede allerede, kjenner man forskjell?

Jeg er i min 15. uke, og stusser litt på det der. Vil jeg bare vite at NÅ er det babyen jeg kjenner. Eller vil det kunne gå meg hus forbi?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min uke 18, førstegangs.. kjenner ingenting jeg. Lei av å vente!

Skrevet

Jeg kjente det for første gang i uke 16. Syntes det kjentes ut som "lemus" eller en liten vibrering. Veldig morsomt. :) Kan godt være babyen du kjente. Men kan også være luft. Litt vanskelig å si. Synes du det kjennes ut som tidligere du har hatt luft?

Skrevet

Med lillemor kjente jeg hun rørte på seg mellom uke 15 og 16.

Nå har jeg begynt å kjenne så smått noen små dult, er 13 uker i morra :)

Skrevet

Jeg kjente ikke før i uke 21 eller noe.. Husker at jeg ble gal av å vente! Men så var han pluteslig der, og ikke til å ta feil av. Som en liten fisk som slo med halen eller noe :-D

Skrevet

Ved første graviditet kjente jeg ikke noe med sikkerhet før i uke 20.

Andre gang kjente jeg i uke 16.

Skrevet

Har få ganger i løpet av de siste dagene kjent litt smell rett nedenfor navelen, kanskje det er ungen jeg kjenner da?:)

HI

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente noe som minner om leamus rundt uke 22. Så rundt uke 24 var det mer som små spark.

Skrevet

jeg kjente "spark" i uke 17-18.

var litt vanskelig å vite at det var spark eller om det var lluft.

men det kjentes mer ut som leamus ja..

kjente det ved trusekanten jeg da.

sparkene ble hardere og hardere ettervert, til det nesten gjorde litt vont på slutten. hehe.. gled deg <3

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 14 med førstemann og i uke 11 med andremann. Boblene var ikke det første jeg kjente, de kom litt senere. Det første jeg kjente var liksom at noen gjorde meg øm inni livmoren, litt mensen-øm. Kjente dette de første gangene når jeg lå på ryggen i senga, og det var helt stille rundt meg.

Skrevet

Kunne forresten se spark/dult utenpå magen i uke 14 med nr 2. Dette skjedde litt senere med nr 1, men i god tid før ordinær ul, så vil tippe i uke 16-17.

Så legg dere ned på sengen, og dytt litt i magen, så kanskje babyen svarer :)

Anonym 17.40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...