Gå til innhold

hva er egentlig to tette? (samme som 1 trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor går egentlig grensen på at de ikke er tette lengre ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4987

Her kan du lese litt om "to tette" eller Pseudotvillinger som det også kalles. Dersom det er mindre en 24 måneder mellom barna er de å regnes som pseudotvillinger. Jeg har termin om 3 uker og det blir i år og 3 måneder mellom mine "to tette"

Skrevet

mine to er det også 15 mnd mellom. det er tette ja. og som du sier Psudotvillinger.

Skrevet

Jeg har akkurat 24 mnd mellom nr 1 og nr 2, og mellom nr 2 og nr 3 blir det 23 mnd. Tenker egentlig ikke på det som "to tette"!

Skrevet

Jeg får 8 mnd mellom mine to når den tid kommer. Vi jo si jeg syntes det er ganske så tett!

Skrevet

Halve innlegget mitt forsvant..

Det jeg mente å skrivevar at min er 8 mnd nå og jeg er gravid igjen, så får 16 mnd i mellom, det syntes jeg er ganske tett...:o)

Skrevet

hehe ja syns 8 mnd var vel tette ;)

Skrevet

jeg fikk en jente mars07, så en gutt januar 09, nå, er jeg 14 uker på vei med 3 mann. jeg synes de kom litt tett de to første, men at gutt nr 2 var 3.5 mnd, da jeg ble gravid med 3 mann, det tok kaka for meg. det blir tett!

Skrevet

oi. det blir tett ja.

Skrevet

Så da har jeg altså et sett pseudotvillinger nå, og det blir 22 mnd mellom lillebror og tvillingene, så han blir altså pseudotvilling med dem:-) (eller blir han trilling?:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...