Lilli med småtrolla Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg har faktisk termin i dag. Våknet tidlig av smerter i magen. Smertene sitter helt nederst i magen og er en del vondere enn allmindlige menssmerter. De er ikke så vonde at jeg er sikker på om det er rier. Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter, som førstegangsfødende. Jeg har notert ned klokkeslett, mellomrom og lengde. Smertene varer 45 sekunder av og til og av og til bare 20 sekunder. I begynnelsen var kom det regelmessig med 9-12 minutters mellomrom. Nå er alt fra 18 minutt mellomrom, og av og til 7 minutter mellomrom mellom smertene. Det er så vondt at jeg må sette meg ned når det begynner, men ikke så vondt at jeg dør liksom. Hadde trodd rier var verre Jeg er ikke så flink til å forklare.. Håper noen kan svare meg! Har vert slik som dette siden i 11-tiden i dag, og jeg begynner å bli litt spent
Snabeltann Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 høres ut som om du er i gang, men det kan jo ta tid før disse riene tar seg opp til noe nyttig. (noen ganger kan d ta dager..) høres ganske uregelmessig og slitsomt bare ut foreløpig prøve å sove litt kanskje? typisk at det blir noe action i natt! håper det for din del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå