Vi gleder oss!! Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Når jeg er ute å går tur så skjer det samme hver gang... Får en "hold" lignende følelse når jeg går tur. vet liksom ikke helt hvordan jeg skal kunne forklare det noe bedre, men denne følelsen er nede ved skambenet, men litt over. Noen som vet hva dette kan være?
Krøllefrøken Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hvor langt er du på vei da? Husker jeg var sånn i forrige svangerskap, men det begynte rundt uke 30 kanskje... Vet egentlig ikke helt hva det var, men jordmor sa at det var vanlig iallfall. Blir jo litt trangt om plassen inni der, så er vel naturlig at noe blir litt klemt. Jeg fikk det ofte i forbindelse med kynnere når jeg gikk tur....
♥Kabrimor♥ Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Kan være bekkenløsning. Da kan man få stikkende vondt foran ved skambenet, eller bak og litt ut på hver side. Dårlig å forklare, håper du skjønner..
Vi gleder oss!! Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 er 20+5 uker nå. kjenner at det smeller til tider bak så det jomer etter.... Kanskje det kan være bekkenløsning, men det smeller bare innimellom, og denne "hold" lignende følelsen på siden av magen litt over skambenet. nei ikke vet jeg.. Bare glad for svar jeg :)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Livmora strekker seg vel bare enda... jeg hadde iallfall den følelsen langt ut i svangerskapet... hvis man har bekkenløsning så er det vel ikke bare innimellom? eller jeg har jo ikke hatt det selv da..
ett til! Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 er det ikke kynnere det du kjenner da? blir magen veldig hard i en liten stund?
Vi gleder oss!! Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 har faktisk ikke kjent etter om magen blir hard. kan prøve å stoppe opp og kjenne etter når jeg er ute neste gang Legen sa det var bekkenløsning når jeg var der sist. men jeg og trodde det var noe man kjente oftere. skal heldigvis til legen på mandag. så kan høre mer om det da.
ett til! Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 en kynner føles som et kraftig tak i magen, som om hele magen blir steinhard.man kan kjenne det fysisk også. men om det er bekkenløsning er det jo noe helt annet...
♥Kabrimor♥ Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Bekkenløsning trenger du ikke kjenne hele tida. Er ekstra vondt ved ulike typer aktivitet/bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå