Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Nei. Enten August eller Tinius. Begge deler sammensatt blir overkill så det holder!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Er ikke overbegeistra for hverken August eller Tinius. Kombinasjonen er bare latterlig, hvertfall om man ikke er romersk keiser...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 langt, kronglete, snobbete og til å le av.... sorry!
prebs Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Skal han aspirere til å bli en romersk keiser? Superharry er ordet. Imidlertid er August kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Står det fortsatt på listen etter tilbakemeldingene du har fått her, HI?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Hahahaha! Unnskyld,men nå ler jeg godt her jeg sitter!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Eh... Nei!!!! Absolutt ikke! Langt, tungt og utrolig snobbete!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Tanke 1: Stakkars, stakkars gutt! Hva galt har HAN gjort her i livet?? Tanke 2: Er disse foreldrene totalt underkuet under en rik slektning som SKAL bli oppkalt for å innvilge arv, tror de at de tilhører svensk høyadel eller anstrenger seg til det aller ytterste for å framstå som særere enn noen annen? Time will show.... Og ja, jeg VET dette er et gammelt latinsk navn! Noe som ikke av den grunn tilsier at navnet hører hjemme i Norge i dag av den grunn. Teitur og Pula er også helt kurante navn på sine steder. Uten at jeg tror en norsk skolegutt ville sette pris på ha et slikt navn!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Du siste anonym her, tyyyypisk kommentar i "tanke 1"! Spar meg! Om du liker navnet, gi fuck i hva andre mobbere måtte mene om det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Æ'kke mulig! Dette er da ikke et navn!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Nei, fy og fy! Som andre har sagt, superharry og pretensiøst!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Mulig det er typisk tanke, men det er faktisk barnet, ikke foreldrene som lider! Men for mange foreldre er det jo mye viktigere med deres egen selvhevdelse enn hvorvidt deres egne barn lider under et navn! Umodenhet, tror jeg vi kan kalle det! Og, nei, 16:40, jeg sparer deg ikke. For kanskje du, om du får høre dette ofte nok, en dag blir MODEN! Det vil du nok bli, den dagen du har FORSTAND!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #17 Skrevet 26. august 2009 Fint hvis han er arving til keisertronen i Roma. Er han ikke det, ville jeg ledd meg ihjel innvendig av tanken på hvor pretensiøse og harry foreldrene måtte være, og føle medynk for barnet som skulle bære det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #18 Skrevet 26. august 2009 Til og med keiserne i Roma het "bare" Augustus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå