Gå til innhold

Hva synes dere om Augustinius?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Enten August eller Tinius. Begge deler sammensatt blir overkill så det holder!

Skrevet

Er ikke overbegeistra for hverken August eller Tinius. Kombinasjonen er bare latterlig, hvertfall om man ikke er romersk keiser...

Skrevet

langt, kronglete, snobbete og til å le av.... sorry!

Skrevet

Skal han aspirere til å bli en romersk keiser? Superharry er ordet. Imidlertid er August kjempefint.

Skrevet

Står det fortsatt på listen etter tilbakemeldingene du har fått her, HI?

Skrevet

Hahahaha! Unnskyld,men nå ler jeg godt her jeg sitter!

Skrevet

Eh... Nei!!!! Absolutt ikke!

 

Langt, tungt og utrolig snobbete!!!

Skrevet

Tanke 1:

Stakkars, stakkars gutt! Hva galt har HAN gjort her i livet??

 

Tanke 2:

Er disse foreldrene totalt underkuet under en rik slektning som SKAL bli oppkalt for å innvilge arv, tror de at de tilhører svensk høyadel eller anstrenger seg til det aller ytterste for å framstå som særere enn noen annen? Time will show....

 

Og ja, jeg VET dette er et gammelt latinsk navn! Noe som ikke av den grunn tilsier at navnet hører hjemme i Norge i dag av den grunn. Teitur og Pula er også helt kurante navn på sine steder. Uten at jeg tror en norsk skolegutt ville sette pris på ha et slikt navn!

Skrevet

Du siste anonym her, tyyyypisk kommentar i "tanke 1"! Spar meg!

 

Om du liker navnet, gi fuck i hva andre mobbere måtte mene om det.

Skrevet

Æ'kke mulig! Dette er da ikke et navn!

Skrevet

Nei, fy og fy!

Som andre har sagt, superharry og pretensiøst!

Skrevet

Mulig det er typisk tanke, men det er faktisk barnet, ikke foreldrene som lider!

 

Men for mange foreldre er det jo mye viktigere med deres egen selvhevdelse enn hvorvidt deres egne barn lider under et navn! Umodenhet, tror jeg vi kan kalle det!

 

Og, nei, 16:40, jeg sparer deg ikke. For kanskje du, om du får høre dette ofte nok, en dag blir MODEN! Det vil du nok bli, den dagen du har FORSTAND!

Skrevet

Fint hvis han er arving til keisertronen i Roma.

 

Er han ikke det, ville jeg ledd meg ihjel innvendig av tanken på hvor pretensiøse og harry foreldrene måtte være, og føle medynk for barnet som skulle bære det.

Skrevet

Til og med keiserne i Roma het "bare" Augustus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...