Gå til innhold

Bevegelse langt nede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 nå, og idag merker jeg en forskjell fra tidligere i bevegelsene. Nå er det akkurat som hun graver seg nedover eller noe sånt. Mye bevegelse langt nede og det grenser til ubehagelig. Lurer på om dette er normalt, og hvis det er hodet som er på vei nedover, er det ikke litt tidlig? Er annengangs, men førstemann satt i seteleie og jeg kjenner ikke igjen disse bevegelsene fra sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt. Har hatt det sånn i flere uker (er i uke 38 nå).

Skrevet

Er omtrent like langt som deg på vei, og har det akkurat likt. Var på ul for ca 1 uke siden og fikk da beskjed om at lillegutt hadde lagt seg med hode nedover. Noe som er helt normalt på dette tidspunktet. Husker også at jeg kjente samme type bevegelse sist gang. Selv om det er ubehagelig er det nok helt normalt. Barnet kan ligge slik i ukesvis uten at hode fester seg eller at det nødvendigvis er fødsel på gang. Så jeg tror bare du kan slappe av. Babyen kommer når han/hun er klar for det. :D

Skrevet

er akkurat like langt som deg, og jeg hadde det veldig slik for ca to uker siden... skikkelig mye styr der ned i flere dager, ubehagelig. var hos jordmor på kontroll og hun sa at gutten hade lagt seg med hodet ned... det er jo tidlig... men hodet var ikke festet.. i ettertid har jeg kjent noe dunking mot bunnen... og noe bevegelse nederst ellers så ligger hodet stort sett i ro... siden jeg var andregangs mente jordmor at kanskje hodet aldri festet seg... sist svangerskap festet hodet seg rundt uke 30...

Skrevet

lurer på om det er dette som skjer hos meg nå også. Jeg har passert uke 30, og i går fikk jeg vondt helt nederst i magen. Og kjenner bevegelsene langt nedi. Det er ikke vondt-vondt, men ubehagelig...Og føler litt press.

Kan det være det samme......??

Skrevet

Slik har jeg hatt det lenge... en stund føltes det som om hun skulle grave seg ut:P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...