Gå til innhold

Noen andre som sliter med søvnen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 12+0 i dag, og har sovet dårlig så og si helt fra starten av svangerskapet. Kan sove 2-3 timer i strekk for så å våkne.. Sovne etter en god stund for så å våkne igjen etter 1-2 t sånn fortsetter det til slutt kan jeg sove og våkne med bare halv time mellom.. Noen andre som også har en opphakket søvnrytme? Jeg sover ikke noe på dagen for da sliter jeg enda mer på natta.. Noen som vet om dette vil gi seg eller er det hormonelt? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! jeg tror nok det vil gi seg,om det har begynnt etter du har blitt gravid?!. jeg føler ikke at jeg sliter så mye med søvnen, jeg er konstant trøtt.. men kan merke noen dager at vis jeg sover en-to timer på dagen, så blir det vanskelig og sove godt på natten. men min erfaring med søvn-problemer kan komme av tanker. vis du har mye og tenke på, eller holder ting inne som du grubler mye på. ihvertfall lykke til. ordner seg nok til slutt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja dette startet med en gang jeg ble gravid.. Tenker ikke noe mer enn vanlig men våkner og må do nesten hele tiden:-P Drømmer også så mye rart, hehe^^ Men har sovet en liten tanke bedre nå så kan jo hende det gir seg siden jeg nå i uke 12+2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg sliter også med søvnen nå etter jeg ble gravid. (Er ca akkurat like langt på vei som deg.) Jeg sover heller ikke på dagen, men sliter likevel med nattesøvnen. Jeg har nok ikke en like opphakket søvnrytme som deg, jeg har det mer slik at jeg sovner sent, våkner etter bare få timer, og blir liggende våken nesten til morgenen. Sovner deretter såvidt, før jeg blir vekket av småen etter kanskje en liten time...

 

SLITSOMT!!! Og håper VIRKELIG det snart gir seg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+4 i dag (veldig ca) og har slitt med nattesøvnen siden jeg ble gravid, ihverfall siden uke 5 tipper jeg. Sovner brått og våkner irriterende brått opp enten i tre eller fire tiden, før var jeg kvalm når jeg våknet med det er jeg ikke nå. Det var bra en uke eller to, men nå er det tilbake med oppvåkning og kan bli liggende våken til klokka ringer eller jeg sovner rett før dette. Noen dager får jeg tatt meg en lur på dagen, andre dager ikke. Synes ikke dette har noe å si verken for eller i mot. Ingen spesielle tanker heller. Bare dønn irriterende våken. Hadde det ikke slik i forrige svangerskap, men det er vel denne babyen da som finner på noe sprell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart å tenke på at en så fantastisk liten krabat kan lage til så mye styr <3 Men det er helt klart verdt det men som dere andre også sier det slitsomt noen ganger.. Hvordan andre symptomer har dere nå da bortsett fra litt dårlig søvn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...