Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+0 i dag, og har sovet dårlig så og si helt fra starten av svangerskapet. Kan sove 2-3 timer i strekk for så å våkne.. Sovne etter en god stund for så å våkne igjen etter 1-2 t sånn fortsetter det til slutt kan jeg sove og våkne med bare halv time mellom.. Noen andre som også har en opphakket søvnrytme? Jeg sover ikke noe på dagen for da sliter jeg enda mer på natta.. Noen som vet om dette vil gi seg eller er det hormonelt? Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også og når jeg da våkner må jeg selvsagt på do også. Tror jeg minst er på do annen hver time og det er utrolig slitsomt. Kan ikke sove noe på dagen etter jobb jeg heller for da sovner jeg sent i tillegg.

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( også er det varmt. så kaldt. så tisse trengt. så varmt igjen. så er det en eller annen mini som er våken. opp da også. blir tisse trengt....legge seg. kaldt. våkner igjen. varmt ...så ringer klokka !!!!!!!!!! blæ hihi ...sånn er min natt.

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid. Noe som ikke akkurat hjelper på trøttheten kan man si...

Skrevet

Da er jeg hvertfall ikke alene om det men er utrolig slitsomt.. Jeg må oxo tisse nesten alltid når jeg våkner men det skal vel gi seg når livmoren kommer opp av bekkenet eller?

Skrevet

Med min første gav det seg ikke. jeg kunne brå våkne på natta og panisk prøve å nå doen. hang meg fast i porten til hundene et par ganger og dytta mannen i gulvet i tissetrang panikket par ganger haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...