Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Så kjekt å se at det er greit med akitivitet her inne. ) Skulle egentlig ha vært tilbake her inne jeg også, men det drøyer seg veldig lenge med å få internettet hjemme oppe å går. Vært uten siden begynnelsen på juni nå - gadd ikke vente lenger så nå ha vi byttet leverandør og håper jeg snart kan henge her inne igjen. ) Håper alt er bare bra med alle sammme, ser også det har kommet inn en del nye nick. Supert!! Med denne dama er alt etter forholdene bare bra - ca 8 uker igjen av dette sv.skapet nå. Hadde min siste arbeidsdag på mandag, nå er jeg fult sykemeldt pga bekkenløsning og masse falske rier ++.. Skal prøve å kikke innom dere hver gang jeg er i nærheten av en maskin med internett. Svare på litt innlegg, og poste noen. Klem fra meg...
blond Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Nå har hun fått!! ..tenkte jeg da jeg så overskriften din, men neida. Er vel godt du ikke har fått siden du har 8 uker igjen selv om det kan være tungt å gå lenge med bekkenløsning. Håper det gir seg snart, det gjorde det for meg da jeg var i slutten av svangerskapet. Det ble ikke helt bra, men mye bedre. Legen mente det kunne har med at ungen stabiliserte bekkenet, noe slikt. Koselig å se nicket ditt igjen! Er enig i at det er fint med mange nye og mer variert aktivitet igjen. Kan bli tørt med de samme gamle.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei =) Kjekt å høre fra deg igjen =) Så kjipt å være uten internett, vet hvordan det kjennes for jeg var selv uten i flere uker når jeg flyttet =( Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! =) Når du har født og fått internett så får du kanskje litt tid til å være her inne med resten av gjengen =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 hallo.... Kos å høre fra deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå