Gå til innhold

Hei alle sammen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjekt å se at det er greit med akitivitet her inne. :o) Skulle egentlig ha vært tilbake her inne jeg også, men det drøyer seg veldig lenge med å få internettet hjemme oppe å går. Vært uten siden begynnelsen på juni nå - gadd ikke vente lenger så nå ha vi byttet leverandør og håper jeg snart kan henge her inne igjen. :o)

Håper alt er bare bra med alle sammme, ser også det har kommet inn en del nye nick. Supert!!

Med denne dama er alt etter forholdene bare bra - ca 8 uker igjen av dette sv.skapet nå. Hadde min siste arbeidsdag på mandag, nå er jeg fult sykemeldt pga bekkenløsning og masse falske rier ++..

Skal prøve å kikke innom dere hver gang jeg er i nærheten av en maskin med internett. Svare på litt innlegg, og poste noen.

Klem fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun fått!! ..tenkte jeg da jeg så overskriften din, men neida. Er vel godt du ikke har fått siden du har 8 uker igjen selv om det kan være tungt å gå lenge med bekkenløsning. Håper det gir seg snart, det gjorde det for meg da jeg var i slutten av svangerskapet. Det ble ikke helt bra, men mye bedre. Legen mente det kunne har med at ungen stabiliserte bekkenet, noe slikt.

Koselig å se nicket ditt igjen!

Er enig i at det er fint med mange nye og mer variert aktivitet igjen. Kan bli tørt med de samme gamle.

Skrevet

Hei =)

Kjekt å høre fra deg igjen =)

Så kjipt å være uten internett, vet hvordan det kjennes for jeg var selv uten i flere uker når jeg flyttet =(

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! =)

Når du har født og fått internett så får du kanskje litt tid til å være her inne med resten av gjengen =)

Skrevet

hallo....

Kos å høre fra deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...